Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilisten pikkujoulujen jäljiltä Olvin Tuplapukki on oikein hyvä aamiainen.

tänään olisi @Joxuz ,se, päivä vuodesta

keli ei ainakaan täälä ole kovin suosiollinen, mutta kai sitä silti on osallistuttava #GFBD2018
Tänään on tukan juuristo hieman kipeä. Ei taida kyetä polkemaan. Keli olisi kyllä oivallinen, täällä.

Tuli myös todettua, että tämä taksilain muutos meni ns. päin vittua. Jumalaare mitä hintoja. Ei tarvitse toista kertaa hypätä tolpalta kyytiin. Hyvä, että ei ihan tupla hinta ollut vanhoihin aikoihin verrattuna ja minä sentäs hintaa selvitin kyytiin hypätessä.

Saatanan flunssa painaa edelleen.

Meinasin vaihtaa pariin valaisimeen kasvivalon, kun näyttää viherkasviviidakkoni kaipaavan vähän sellaista. Oisko suosituksia?

Tuli myös todettua, että tämä taksilain muutos meni ns. päin vittua. Jumalaare mitä hintoja. Ei tarvitse toista kertaa hypätä tolpalta kyytiin. Hyvä, että ei ihan tupla hinta ollut vanhoihin aikoihin verrattuna ja minä sentäs hintaa selvitin kyytiin hypätessä.
No se on hyvä, niin on takseja vapaana, ja pelkkiä tuttuja liikenteessä!

Kai auto oli joku saksalainen premium?

Ekaa kertaa ikinä sain yövuoron jälkeen nukuttua putkeen 7,5h. Tämä vaatii tanssivan banaanin!:oujee:
onnee!!!1 :oujee::oujee::oujee::oujee::oujee:

Löysin purkin hyttysmyrkkyä.

Annostusohje: Levitä 1g tuotetta 645 neliösenttiä kohti.

Spraypurkissa.

:unsure:

Back
Ylös Bottom