Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään puhuttu tästä aiheesta, paljon. Lopputulema: joiden kanssa tämä maatenpano rullaa, on: sairaitapanemassa? Maata.
Kyllä, panin: maate. Viimeset lamputkin katosta niin saa huomenna klo 12 mennes hyvästellä asunnon.
Aika sama aikamääre, jopa 3,5kk. Riitti tämä komennus.Kauanko ehdit asua? Minä oon asunut jo 4kk ja mietin taas jo muuttoa![]()
Aika sama aikamääre, jopa 3,5kk. Riitti tämä komennus.![]()
Yep.Ei saa jämähtää. Viisi vuotta, neljä lääniä. Vielä ei oo sitä oikeaa miestä löytynyt![]()
Vittu kuntit, kävin gay laamassa. Neljä sarjaa 620. Oli mulle aika kova, ottaen huomioon että kolme vuotta sitten edellisen kerran gay laus.
Lisäksi join yhden oluen. Tälläisen:
![]()
Vittu kuntit. Kaksi "En ole koskaan" osumaa samalla sivulla.Yks Kyrö ei kohta enään niin kapeisiin kasvoihin, mikäli tää flunssailu ei lopu, tarttis päästä salille ihan oikeesti. Parit tissikuvien tykkäykset Instassa ja sithän sitä vaikka joutas maate.
Viikon päästä kun palju lämpiää ja tulee hampit kylään, Roguet on lipastettu jääkaappiin.Mitäs, tämä?
katso liitettä 152221
Yep.