Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eli tekemättä..tissikuvista tykkääminen.

Instan ihanuuksia. Jos niitä sinne tyrkylle pistetään, pitäähän niistä tykätä. Tissit, siis tyttöjen, on kivoja.

Nytkin vois painaa naaman niihin, mutta kun ei oo niin painan omiin kämmeniin kun meinaa niskaa pakottaa.

Kahvit ja särkylääkettä. Sit pitäis siivota paja, käyttikseen vaihtaa taakse pyöränlaakeri ja käydä harrasteromun ovea hitsaamaan.

Edit:Oon minä pyllykuvistakin tykänny, ja naama.

Viimeksi muokattu:
Ei saa jämähtää. Viisi vuotta, neljä lääniä. Vielä ei oo sitä oikeaa lääniä löytynyt :LOL:

Läänit lakkautettiin vuonna 2009. :whistle: Itse kyllä vihaan pakkaamista ja muuttoa niin paljon että kun tulee omistusasunnon aika pyrin asumaan siinä pitkään.

Kahvi.

Instan ihanuuksia. Jos niitä sinne tyrkylle pistetään, pitäähän niistä tykätä. Tissit, siis tyttöjen, on kivoja.

Nytkin vois painaa naaman niihin, mutta kun ei oo niin painan omiin kämmeniin kun meinaa niskaa pakottaa.

Kahvit ja särkylääkettä. Sit pitäis siivota paja, käyttikseen vaihtaa taakse pyöränlaakeri ja käydä harrasteromun ovea hitsaamaan.

Edit:Oon minä pyllykuvistakin tykänny, ja naama.
Henk koht tykkään enemmän esimerkiksi Leopard-vaunujen kuvista.

Alex-tädin kuvista olen kyllä joskus tykännyt.
Siitäkin huolimatta että etukäden asento on hieman epäilyttävä.

View: https://www.instagram.com/p/BmrC5YKA53S/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=979qe7vhkhwb

se ois kisavaakalle ny si lyllerrettävä blob blob blob...

Se olisi sitten tänään taas työleiriä eli josko ainakin leikkaisi laatat tuulikaappiin ja jopa lätkisi ne lattiaan. Saapa nähdä, miten tällä kertaa onnistumme epäonnistumaan!

Heti aamusta puolen tunnin hölkkä juoksumatolla ja perään kevyt kyykytys 15x100, niin vanha kroppa vertyy kivasti uuteen päivään ja perään voi hyvällä omallatunnolla lähteä vaimotuksen kanssa kaupungille syömään brunssipöytää tyhjäksi.

Gymillä alko joku bull's all out kimppajuNpat. Eipä ole niin isoja egoja näkynyt pitkään aikaan salilla, ei meinannut ovesta mahtua ne egot sisään.

Mentula itse oli varsin leppoisan oloinen kaveri.

Pienin kaveri isoin ego, isoin kaveri pienin ego. Oletan.

Rempan lomassa pitää syödä. Rumpua en syö.
LRM_EXPORT_136641131179382_20181201_121123080-1740x2320.webp

Back
Ylös Bottom