Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on kiukutellut jokusen kuukauden ja vaikka ei nyt voi sanoa sen olevan kipeä niin silti sellaisia vittumaisia tuntemuksia välillä ettei tarviis olla.nyt on mennyt viikko ettei alaselkä ole kiukutellut, mutta olihan se 6kk ihan vittupäänä. Pitäiskö mennä tekemään salille taas jotain tymää.
Hupsista. Siis vääntää.*vääntää
E. Tirsk
pizzaa uskaltaa syödä aina.En ole ripuloinut tänään kun kerran. Ehkä uskalla syödä pitsaa tänään.
Tarkoitin kaasun painamisella kaasun lisäämistä sylinterin polttokammioon. Kaasu koostuu bensiinin ja ilman seoksesta. Eli tämän painaminen korkeapaineisempaan vallitsevaan tilaan, eli sylinteriin.
Ei kyllä osaa sanoa tähän juuta eikä jaata. Joku moottorit ja niiden toiminnan oikeasti osaava voisi osata kertoa enemmän. Vaparissa se ilma kyllä imetään, mutta kasvaako paine jossain kohtaa ennen puristusta yli vallitsevan ilman paineen, en minä tiedä, minä vaan myyn nyt tätä puheillani.Mites se nykyajan vaparimoottoreissa menee? Eikö se kumminkin teknisesti ottaen se kaasu imetä sinne sylinteriin..? Suck, squeeze, bang and blow vai miten se oli? Vai miten se menee, ilma imetään sylinteriin ja bensa ruiskutetaan sinne ylipaineella?
Tietenkin ahdetuissa sitten se ilmakin sinne painetaan.
Tietääkö @TJJ mitä pitää tehdä jos häntäluu murtuu? (kompakysymys)
Moni on kyllä painanut Annea ja useampaan kertaan.