Useampaan vuoteen ei ole aamulla harmittanut töihin
olet varmaan 1/10 000
löytyyykö ketjusta toista jota ei harmita, minua ainakin harmittaa 99 aamuna sadasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Useampaan vuoteen ei ole aamulla harmittanut töihin
Jos es mes työnteko ei maistu, niin ei tässä maassa työtä tarvitse tehdä elääkseen. Rahaa saa tilille ihan mukavasti perus tarpeisiin vaikka ei edes töihin herää..
Löytyy. Työhommat ei varsinaisesti harmita, mutta toisinaan se että joutuu olemaan tekemisissä idioottien kanssa.olet varmaan 1/10 000
löytyyykö ketjusta toista jota ei harmita, minua ainakin harmittaa 99 aamuna sadasta
Tämä paska.Löytyy. Työhommat ei varsinaisesti harmita, mutta toisinaan se että joutuu olemaan tekemisissä idioottien kanssa.
olet varmaan 1/10 000
Työstä pidän kuten taisin sanoa, mutta joustavampi työaika ja 6h päivät (8h palkka) niin ai että, lähtisin kokeilemaan heti
Kyllähän sitä nyt jokusen saturaisen enemmän saa ja ansiosidonnaista varsinkin sitten menneiden tulojen mukaan.Millaiset on henkilön perustarpeet jos ne tyydyttyy 491,21e/kk? Kuukaudessa putoo sen verran maahankin aina kun istuu.
Itse kuulun jäsen vokotin 99,99%:iin, eli harmittaa vietävästi aamulla töihin lähtö.
*vääntääOdotin, että koska neito painaa kaasua ilmavirran lisääntymiseksi, mutta ei. Samaa liian hiljaista vauhtia.