Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ainoa, mikä voisi saada harmittamaan heräämisessä olisi väsymys pitkään ja jatkuvasti. Mutta nykyään kun osaa mennä nukkuun ajoissa, niin ei ole sitäkään ongelmaa.

Tosin, liukuva työaika poistaisi tuonkin ongelman. Ja päiväunet.

Mua ei harmita lähteä töihin oikeastaan ikinä. Pidän työstäni, eikä tässä ole mitään oikeaa valittamisen aihetta.
Olen ollut myös duuneissa, joissa vitutti joka aamu. Se on aivan kauheaa elämää se.

Jos es mes työnteko ei maistu, niin ei tässä maassa työtä tarvitse tehdä elääkseen. Rahaa saa tilille ihan mukavasti perus tarpeisiin vaikka ei edes töihin herää..

Millaiset on henkilön perustarpeet jos ne tyydyttyy 491,21e/kk? Kuukaudessa putoo sen verran maahankin aina kun istuu.

Itse kuulun jäsen vokotin 99,99%:iin, eli harmittaa vietävästi aamulla töihin lähtö.

jahas... se ois taas yksi tiistai tässä käsillä... möh.... sunnuntaina kisat Bullfarmilla. Rautaa pitäis laittaa niskaan ja kourille. Ei hotsittas.
Kivaa siitä tulee kuitenkin. Moh.

olet varmaan 1/10 000

löytyyykö ketjusta toista jota ei harmita, minua ainakin harmittaa 99 aamuna sadasta

Hyvin harvoin harmittaa, vituta ei oikeastaan koskaan. Jos töihinlähtö harmittaisi 99 aamuna sadasta, niin olisin varmaan jo kietonut 30 kg kettinkiä kaulaan ja ja hypännyt koskeen.

Työstä pidän kuten taisin sanoa, mutta joustavampi työaika ja 6h päivät (8h palkka) niin ai että, lähtisin kokeilemaan heti

Mä voisin tehdä nelipäiväistä työviikkoa neljän päivän palkalla. Luulis käyvän työnantajallekkin. Paras olis kolmipäiväinen ti-to työviikko neljän päivän palkalla.

edit.
Pistin muuten välittäjälle postia että purkaa toimeksiantosopimuksen ilman kuluja.

Millaiset on henkilön perustarpeet jos ne tyydyttyy 491,21e/kk? Kuukaudessa putoo sen verran maahankin aina kun istuu.

Itse kuulun jäsen vokotin 99,99%:iin, eli harmittaa vietävästi aamulla töihin lähtö.
Kyllähän sitä nyt jokusen saturaisen enemmän saa ja ansiosidonnaista varsinkin sitten menneiden tulojen mukaan.

Perustarpeet itsellä: ruoka, oma koti. Muu on sitten korvausta menetetystä vapaa-ajasta. Mitään en oikeastaa enään edes tarvi. Kaikki tarpeellinen on jo hankittu.

nyt on mennyt viikko ettei alaselkä ole kiukutellut, mutta olihan se 6kk ihan vittupäänä. Pitäiskö mennä tekemään salille taas jotain tymää.

mjahas... tissit oli ruudussa taas. sellaista se on kun pakkiksella zurffaa täsä ketjusa.

Alko heti tekemää mieli moottoripyörää. Sama juttu Eva Longoria kissanruokaa mainostellessa, ei oo edes kattia mut silti tulee fiilis että tarttis ostaa sellaselle pussiruokaa.

Back
Ylös Bottom