Tää toimii myös toisessa ääripäässä; varakas on varakas, koska ymmärtää, ettei kannata maksaa liikaa.Mä pyrin ostamaan kaikki joululahjat mustana perjantaina, koska olen köyhä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää toimii myös toisessa ääripäässä; varakas on varakas, koska ymmärtää, ettei kannata maksaa liikaa.Mä pyrin ostamaan kaikki joululahjat mustana perjantaina, koska olen köyhä.
Suosittelen että valat sen silikonista ja kehyksien tilalle kahvat. Se sitten seinälle odottamaan ikävää.Voi ei, joululahjat. Kauhea stressi aina puskee, jos ei oo mitään just täydellistä lahjaideaa ja nyt on vähän vaiheessamiehelle vois tosin kuvata mun pyllyn ja teettää siitä iso kehystetty taulu olkkariin, sitä vois sitte aina katsella kun ikävä iskee. Ja tyylikäs sisustuselementti samalla!
![]()
Tää toimii myös toisessa ääripäässä; varakas on varakas, koska ymmärtää, ettei kannata maksaa liikaa.
en varmaan Minäkään, koska: en ole kirjottanut Joulupukille
mietin hetken aikaa että ukolle, tyyliin miehellesi, mutta lienee isäsi kuitenkin.Joululahjat hoidettu.
Ostin Varustelekasta ukolle henkselit ja mutsille villapaidan. Itselleni naga kuivalihaa.
Yksinään sun peffas kykenee aiheuttamaan auringonpimennyksen, niin jos siitä olisi vielä kuva kehystettynä, oikean ja taulun yhdistelmämassa olisi suurempi kuin mustan aukon. En usko että maapalloparka selviytyisi siitä, vaikka ajatus toki on kaunis.miehelle vois tosin kuvata mun pyllyn ja teettää siitä iso kehystetty taulu olkkariin, sitä vois sitte aina katsella kun ikävä iskee. Ja tyylikäs sisustuselementti samalla!![]()

saanko tulla sitten vierailulle... ihan maisemia ihailemaan? ;-)Hitto, täältähän saa sisustusideoita. Alankin heti sisustamaan miehen asuntoa pyllykuvistani teettämillä canvas-tauluilla![]()
Hitto, täältähän saa sisustusideoita. Alankin heti sisustamaan miehen asuntoa pyllykuvistani teettämillä canvas-tauluilla![]()
saanko tulla sitten vierailulle... ihan maisemia ihailemaan? ;-)
Mää mieluummin hommaan vaikka Kotakorven ja Heikkilän kimppa-alastonkuvan miehelle. Mun pyllykuvia ei kyllä kestäisi katella hyvällä tahdollakaan.