Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi ei, joululahjat. Kauhea stressi aina puskee, jos ei oo mitään just täydellistä lahjaideaa ja nyt on vähän vaiheessa :barefoot: miehelle vois tosin kuvata mun pyllyn ja teettää siitä iso kehystetty taulu olkkariin, sitä vois sitte aina katsella kun ikävä iskee. Ja tyylikäs sisustuselementti samalla! :nolo:
Suosittelen että valat sen silikonista ja kehyksien tilalle kahvat. Se sitten seinälle odottamaan ikävää.

Tää toimii myös toisessa ääripäässä; varakas on varakas, koska ymmärtää, ettei kannata maksaa liikaa.

Niinhän se on, että köyhän mielestä asiat vaan tuntuvat kalliilta.
Kun on rahaa päällä niin on ihan sama mikä maksaa ja minkä verran.

Minähän en maksaisi mistään mitään mutta se ei oikein toimi niin kauan kun ei ole rikasta elättäjää.

minä sekä annan että saan...

lahjoja.

Joululahjat hoidettu.

Ostin Varustelekasta ukolle henkselit ja mutsille villapaidan. Itselleni naga kuivalihaa.

Joululahjat hoidettu.

Ostin Varustelekasta ukolle henkselit ja mutsille villapaidan. Itselleni naga kuivalihaa.
mietin hetken aikaa että ukolle, tyyliin miehellesi, mutta lienee isäsi kuitenkin.
suomenkieli jännä kieli on.

miehelle vois tosin kuvata mun pyllyn ja teettää siitä iso kehystetty taulu olkkariin, sitä vois sitte aina katsella kun ikävä iskee. Ja tyylikäs sisustuselementti samalla! :nolo:
Yksinään sun peffas kykenee aiheuttamaan auringonpimennyksen, niin jos siitä olisi vielä kuva kehystettynä, oikean ja taulun yhdistelmämassa olisi suurempi kuin mustan aukon. En usko että maapalloparka selviytyisi siitä, vaikka ajatus toki on kaunis. :nolo:

Eikös joulusuklaaksi pystynyt teetättää omasta ryppyreiästä konvehteja, niin siinähän olisi vähemmän maapallolle riskialtis joululahja? :barefoot:

Jumalauta kun usiamman päivän flunssa ja kuume se teköö apinasta piruksen nätin...

46479509_752593181766875_5708231863911317504_o.jpg

PĂ–Ă–!!!!

Hitto, täältähän saa sisustusideoita. Alankin heti sisustamaan miehen asuntoa pyllykuvistani teettämillä canvas-tauluilla :LOL:
saanko tulla sitten vierailulle... ihan maisemia ihailemaan? ;-)

Hitto, täältähän saa sisustusideoita. Alankin heti sisustamaan miehen asuntoa pyllykuvistani teettämillä canvas-tauluilla :LOL:

Mää mieluummin hommaan vaikka Kotakorven ja Heikkilän kimppa-alastonkuvan miehelle. Mun pyllykuvia ei kyllä kestäisi katella hyvällä tahdollakaan.

saanko tulla sitten vierailulle... ihan maisemia ihailemaan? ;-)

Niissä ei taitaisi olla mitään ihailemista :ROFLMAO:

Mää mieluummin hommaan vaikka Kotakorven ja Heikkilän kimppa-alastonkuvan miehelle. Mun pyllykuvia ei kyllä kestäisi katella hyvällä tahdollakaan.

Ei välttämättä minunkaan, mutta ei se ideaa estä toteuttamasta :whistle::LOL:

Back
Ylös Bottom