Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aloin miettiä, että muutitko sinä oletettua sukupuolta vai muuttuiko jostain luokan kävelevästä astianpesukoneesta kenties mies ilman pippeliä?

Elämme nyt jännän äärellä.

Tarina ei ole tätä vielä kertonut, pidän silmät tarkkana:ROFLMAO: minä olen pysynyt miehenä, enkä määrittämättömäksi henkilöksi muuttunut.

Ai hitto kun oli tyyny hyvin aamulla. Olisi kyllä aivan hyvin voinut jatkaa nukkumista hamaan tulevaisuuteen asti, mutta ei auta kun lähteä töihin. Vahva #sumppi kyllä nyt. :coffee:

Tuli mieleen noista blogimainoksista; etsin juuri yhtä omaa projektia varten facebook-ryhmiä, joissa kohderyhmä on hyvin edustettuna. Ne joissa oli eniten jäseniä, olivat kaikki "yli 40-vuotiaille."
Oli kyllä ensimmäinen kerta kun mietin, että "hitto kun olen vasta 35!" :ROFLMAO:

nukuin neljä tuntia viime yönä

miksi

Minä: 21:46-07:12

vaikka nukuin noin paljon ehin silti tehdä eilen täyden työpäivä, käydä kuntosalijumpalla, valmistaa iltaruokaa, katsoa kaksi jaksoa babylon bärliiniä, 20:30 uutiset&a-studio

urh.ruud. aikana suoritin iltapesun

Näytänkin ihan siltä, että nukuin jopa neljä tuntia viime yönä. :konsta:
Sama :LOL:

Jäin kotiin vahtimaan koiraa varmuuden vuoksi, vaikka nyt onkin jo ihan ok. Mitä nyt paskoo vieläkin epämääräistä vaaleankeltaista sotkua. Illalla kuitenkin säikäytti.

Viimeksi muokattu:
miksi

vaikka nukuin noin paljon ehin silti tehdä eilen täyden työpäivä, käydä kuntosalijumpalla, valmistaa iltaruokaa, katsoa kaksi jaksoa babylon bärliiniä, 20:30 uutiset&a-studio

Viime hetken paniikki. Paras inspiraationi. Siivousta ja tilaa muuttajalle.

Sama :LOL:

Jäin kotiin vahtimaan koiraa varmuuden vuoksi, vaikka nyt onkin jo ihan ok. Mitä nyt paskoo vieläkin epämääräistä vaaleankeltaista sotkua. Illalla kuitenkin säikäytti.

Noi säikäyttää aina. On tosi vaikeaa, kun koira ei yhtään voi kertoa, että mihin ja miten sattuu :confused: Ja kun se on amstaffi, niin tietää, että nyt sattuu jo ihan reilusti, kun sitä näyttääkin. Mutta tosi hyvä, että taisi mennä säikähdyksellä ohi!

20:45-6:45. Tytär halus että iskä lukee iltasadun. ~00:00 heräsin pesemään hampaat ja menin takaisin nukkumaan. Aamu-uinnista välipäivä. Huomenna taas. Tulee muuten kalliiksi uinti kun joka kerta unohdan suihkusaippuan hallille.

hieno

http%3A%2F%2Fcdn.coresites.factorymedia.com%2Frcuk%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F08%2FEnergie-PRO-Side-680x454.jpg

Ne ovat sellainen henkilökohtainen juttu polkupyöräilyn maailmassa. Ihan kuten alushousut tavan tallaajalle.

Jos ostaa pyörän käytettynä, niin omastakin oli polkimet ruuvattu irti. Ja minä teen samoin, jos joskus arvokkaamman pyörän myyn. Ostaja ei välttämättä arvosta rahallisesti Shimanon XT:n polkimia, kuten itse.

miksi

Jäsen vokotin unen määrä on tarkka ja hyvä.

Tuli hankittua liput rockfesteille, orkesterit ovat hyviä.

Mulla on nyt moraalinen morkkis kun pidän taas vapaapäivää :sick:
Voishan sitä tehdä periaatteessa paljonkin mutta kun nuo työntekijät palailee lomalta niin ne tekee parissa päivässä sen mitä itse duunailen pari viikkoa niin tuntuu jotenkin turhalta.

Yöllä kun heräsin enkä saanut unta niin tuijotin ohjelmaa jossa on näitä isohkoja jenkkejä joilta pistetään suoli solmuun ettei lihoisi enempää niin mietin siinä että mistä ne saa rahaa kun tämäkin 220kg täti-ihminen kävi kaupassa ostamassa kauhean läjän ruokaa ja suhas taksilla niiden kanssa kotiin?
Toinen huomio minkä olen tehnyt niin minusta nämä kaikki on jonkinverran henkisesti vajaita ihmisiä ja etenkin heidän läheiset kun vaan kokoajan syöttää kielloista huolimatta.
Kuinkahan moni noistakin on loppujen lopuksi tappanut itsensä ruualla vaikka saanutkin silloin karistettua paljonkin painoa.

Back
Ylös Bottom