Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kieltämättä sauna tästä päivästä puuttuisi. Hieman kyllä harmittaa ettei nykyisessä huushollissa ole, mutta ehkä pystyn elämään sen kanssa. :barefoot:

Minä yritin kaupassa ostaa itelleni jotain hyväskää, mutta ei tehnyt mieli mitään hyvää. Ostin sitten kans lakupötköä ja neki maistu liian makeelta. Vähän sitten harmitti, että menin ne syömään, kun ei ees hyvältä maistunut. JA söin porukoilla aiemmin tänään mutakakkua ja se maistu kans aivan liian makeelta.
Onkohan mun tunne-elämä nyt jotenki oudosti tasapainossa, kun ei tee mieli suklaata, jätskiä tai sipsejä.

Pitäis näköjään lukea omat kirjoituksensa ennen ku mitään julkaisee.

Olet saavuttanut zen - tilan. Mulla kävi ihan sama ilmiö purilaisen ja pullan muodossa, ei tehnyt edes mieli ja harmitti kun söin.

No nähtävästi. Tää on varmaan toinen kerta ikinä ku näin käy. Eilen söin subin ja seki oli aiva tolkuttoman pahaa. Ja siis ei edes korvapuustejakaan(!!!) tee mieli. Ihan käsittämätöntä. Vähän kyllä toivoisin, että tämä linja jatkuu mahdollisimman kauan. Hyvällä tuurilla kävis jopa niin ettei tarttisi olla näin fläsä.

Minä yritin kaupassa ostaa itelleni jotain hyväskää, mutta ei tehnyt mieli mitään hyvää. Ostin sitten kans lakupötköä ja neki maistu liian makeelta. Vähän sitten harmitti, että menin ne syömään, kun ei ees hyvältä maistunut. JA söin porukoilla aiemmin tänään mutakakkua ja se maistu kans aivan liian makeelta.
Onkohan mun tunne-elämä nyt jotenki oudosti tasapainossa, kun ei tee mieli suklaata, jätskiä tai sipsejä.

Olet saavuttanut zen - tilan. Mulla kävi ihan sama ilmiö purilaisen ja pullan muodossa, ei tehnyt edes mieli ja harmitti kun söin.

Minulle maistuu teidänkin edestä.

Back
Ylös Bottom