Vahva sama, alaselkä ja olkapäät. Tarkemmin.... koko paska kroppa. Pitäisi hakea irtonamuja.
Selkä/molemmat kyljet kramppas aamulla. Migreeniä toista päivää. Sieluun koskee.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vahva sama, alaselkä ja olkapäät. Tarkemmin.... koko paska kroppa. Pitäisi hakea irtonamuja.

Luin ensinVahva sama, alaselkä ja olkapäät. Tarkemmin.... koko paska kroppa. Pitäisi hakea irtomuija.
Herlevin klaanin vehkeissä on yleensä kai syöttö kohdillaanLuuletko @Kuparikatto että tuossa Volvossa olis vetoja?
https://www.nettikone.com/volvo/fh16/1765245
Olet saavuttanut zen - tilan. Mulla kävi ihan sama ilmiö purilaisen ja pullan muodossa, ei tehnyt edes mieli ja harmitti kun söin.
Minä yritin kaupassa ostaa itelleni jotain hyväskää, mutta ei tehnyt mieli mitään hyvää. Ostin sitten kans lakupötköä ja neki maistu liian makeelta. Vähän sitten harmitti, että menin ne syömään, kun ei ees hyvältä maistunut. JA söin porukoilla aiemmin tänään mutakakkua ja se maistu kans aivan liian makeelta.
Onkohan mun tunne-elämä nyt jotenki oudosti tasapainossa, kun ei tee mieli suklaata, jätskiä tai sipsejä.
Olet saavuttanut zen - tilan. Mulla kävi ihan sama ilmiö purilaisen ja pullan muodossa, ei tehnyt edes mieli ja harmitti kun söin.