Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä vittua mä just kuulin? Odottaville äideille myydään jotain helvetin Bola-koruja sun muita kilkuttimia mitkä roikkuu mahan päällä ja kuulemma rauhoittaa kilinällään kohdussa olevaa vauvaa. Sillä onkin siellä varmaan ihan järjetön stressi muuten. Ensin nauroin, mutta nyt olen ennemminkin hämmentynyt. Aivan uskomattoman paska idea ja aivan uskomatonta paskaa, että joku taitaa oikeasti tienata tuollaisilla.

Aivan kuten se joku ranneke jota kanssa mainostettiin joku aika sitten ja kovasti kehuttiin ja lopulta todettiin ettei se taidakaan ihan niin toimia kuten luvattiin.

Mikäköhän se nyt sitten olikaan?

Jos tulee komennus ulkoruokintaan?

Tai jos haluaa omaan rauhaan, silloin on hyvä muistaa naamioverkko.

Siinä pitää vaan muistaa ettei naamioi sitä liian hyvin, tarina kertoo että muuan panssarivaunu naamioitiin aikoinaan niin hyvin ettei sitä koskaan löydetty.

itse lasken samanlaiseksi huijjaamiseksi nämä erilaiset jauhot joita luultavasti usea tämänkin ketjun imisistä ostelee, ja myyntiMiehet kerää suuret rahat

Mitä vittua mä just kuulin? Odottaville äideille myydään jotain helvetin Bola-koruja sun muita kilkuttimia mitkä roikkuu mahan päällä ja kuulemma rauhoittaa kilinällään kohdussa olevaa vauvaa. Sillä onkin siellä varmaan ihan järjetön stressi muuten. Ensin nauroin, mutta nyt olen ennemminkin hämmentynyt. Aivan uskomattoman paska idea ja aivan uskomatonta paskaa, että joku taitaa oikeasti tienata tuollaisilla.
Mä olen paska bisnesmies. En usko tienaamiseen ihmisiä huijaamalla. Olen kuullut, että jotkut äidit jättää aivonsa synnytyslaitokselle, mutta näköjään se alkaakin jo aikaisemmin.

Kyllä noita koruja on ollut jo sillon, kun mä oon odottanu eli yheksän vuotta sitte. En hankkinu.

Ja kyllä se aivojen menetys tapahtuu jo odotusaikana. Minä mm. tungin sormeni päällä olevaan paahtimeen, kun en muistanut että olin laittanut leivät paahtumaan.

Jotenkin vain hymyilytti.
44933813_10156968277453816_1963991061588082688_n.jpg

Elämän karuus ei korjaannu muulla kuin muutamalla jätskipatukalla, nimenomaan Snickersillä. Salille pian läpsytteleen vähäksi aikaa kunnes menee sulki.

Sitähän voisi nyt ostaa paketillisen muovista heroiinia. On se kai sallittua?

Ahaaaa! Mietin onko tää kiertoilmaus tupakille tai joku muu ikävämpi pahe. No, jotkut meistä suunnittelee kämpän ostoa piristykseks, että aika halvalla vielä pääset :)

Kysymys! Vanhassa kämpässä viimeisenä hommana piti irrottaa lamppu katosta ja laittaa koukku/pistorasialevy takaisin sen paikalle. Siinä siis oli ollut useita vuosia valaisin, joka oli kytketty suoraan katosta tuleviin piuhoihin. En oikein muistanut miten hoidin homman viimeksi mutta tein nyt näin: kaikki irtoava irti kunnes jäljellä oli vain katossa reikä josta töröttää sininen ja ruskea piuha. Sitten nämä tungin levyssä olevaan hiukan sokeripalan tapaiseen osaan niin että sininen meni siihen rööriin jossa luki N. Oli pirun vaikea ruuvailla niitä johdon päitä sinne puristuksiin joten toivon mukaan meni oikeaan rakoon. Sitten tungin kaikki johdomutkat reikään ja päällä ruuvasin levyn pitämään ne siellä, ja siihen ruuvasin levyn kannen jossa oli koukku ja se osa, johon töpseli tulee. Onko tässä jotain mahdollisuutta että kytkin sen väärin niin että seuraava lampun kytkijä kärventyy hengiltä? Meillä ei ollut lamppua jolla testata enää toimiiko viritys.

Back
Ylös Bottom