Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

RommiFinaleFB.webp

Voi sitä vklopun viettää viinalla leikkien ilman että sitä alkaa juomaan =)

Minä oon muuttanut kuusi kertaa vajaassa neljässä vuodessa. Alan olemaan jo aika hyvä siinä :LOL: Nytkään en asu asunnossa johon voisin jäädä koska tämä on myynnissä. Eli muutto edessä ennemmin tai myöhemmin. Näin landelle en kyllä sitten halua kuitenkaan, kesällä ihan ok mutta 16km lähimpään kauppaan on aika (n)

Käännät isommalle, niin tulloo lämpöö lisää.

Ei ollut ihan niin helppo :unsure:

Uutena vuotena tulisi täyteen kahdeksantoista vuotta tässä kämpässä. Tavaraa on kertynyt ihan liikaa.

Myöskin yksi muuttoapulaisista piilotti jäynänä lord husbandin vastaostetun Red Dead Redemptionin johonkin näistä kymmenistä, kymmenistä laatikoista eikä suostunut kertomaan, mihin sen laittoi :hyper:
Mutta, kerro hälle että se on kuulemma hyvä. Joten pelailla voi vaikka keväämmällä. Näin ainakin olen lukenut rivien välistä watsappiryhmissäni.

On kyllä hämärää hommaa, että pikkulinnuillakin on kasvomuisti tai joku muu mistä ne tunnistaa ihmisen.

Oon ruokkinut useemman talven lintuja ja nyt en ollut vielä laittanut ruokaa esille. Niin jumalaare, ikkunalaudalle lensi lintu, kun istun 30 cm päässä kahvia lipittämässä.

Itsellähän tässä vasta kolmas kämppä viimeisen 9kk aikana ja tässä taas selailen oikotietä inspiksen saamiseksi, kun omistuskämppä myynnissä... Mutta ei se mittään, harva asia piristää niinkuin kämppien katselu, ois pitänyt ryhtyä kiinteistövälittäjäksi. Pakkailukin on vielä kivaa puuhaa, se itse muutto on vähemmän bueno.

Tuntui vähän turhan varakkaalta olo niin ostin vähän keikkalippuja:

29.1.2019 Behemoth
9.2.2019 Flogging Molly
23.2.2019 Beast in black

Mitä vittua mä just kuulin? Odottaville äideille myydään jotain helvetin Bola-koruja sun muita kilkuttimia mitkä roikkuu mahan päällä ja kuulemma rauhoittaa kilinällään kohdussa olevaa vauvaa. Sillä onkin siellä varmaan ihan järjetön stressi muuten. Ensin nauroin, mutta nyt olen ennemminkin hämmentynyt. Aivan uskomattoman paska idea ja aivan uskomatonta paskaa, että joku taitaa oikeasti tienata tuollaisilla.

Mitä vittua mä just kuulin? Odottaville äideille myydään jotain helvetin Bola-koruja sun muita kilkuttimia mitkä roikkuu mahan päällä ja kuulemma rauhoittaa kilinällään kohdussa olevaa vauvaa. Sillä onkin siellä varmaan ihan järjetön stressi muuten. Ensin nauroin, mutta nyt olen ennemminkin hämmentynyt. Aivan uskomattoman paska idea ja aivan uskomatonta paskaa, että joku taitaa oikeasti tienata tuollaisilla.
Kiukuttelet vaan ku et ite keksiny.

Back
Ylös Bottom