Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ooee se ois viikonloppu ny, vaikka eipä ihmeemmin lepoa tiedossa. Jos sitä kuitenkin rykäsis työpäivän ensin pulkkaan ja lähtis sitten vähän gymille heilumaan. Yksinkertaiset on ihmislapsen ilot.

Voi kun ihmistä väsyttää, ois voinut tää tunne olla sängyssä, kun aikaa vielä oli. Eiks sohva-tuntui-liian-mukavalta oo ihan riittävä peruste saikkupäivälle.

Se kun menet ysiltä maaten, että saisi oikein kunnon unet, mutta heräät kolmelta pää täynnä ajatuksia.

Tissit oli mukana ajatuksissa.

Olen enempi alkkis. Edellinen annos elokuussa. Ja se oli bintang olut Jakartassa. Humalassa joskus viimeks 2008.

Tänää olis firman kekkerit. Ekat kekkerit mulle tässä puljussa. Taas alkaa mikset juo juo nyt pitää juoda.
haukut kaikki alkoholisteiksi niin loppuu se kysely.

Kaksi viime viikonloppua ihan reilusti kännissä. Tänä viikonloppuna keskityn kaapelikourujen vetämiseen kämppään.

20084488.gif

Kaksi viime viikonloppua ihan reilusti kännissä. Tänä viikonloppuna keskityn kaapelikourujen vetämiseen kämppään.
Ota toki asennus juomat, sujuupi paremmin. Menikö edeltävät viikonloput silleen miehekkäästi kokoajan hyvässä? Olen kateellinen, onneksi voin korjata asian kunhan ryhdistäydyn.

Eka viikonloppu yhden kaverin mökillä 'tehden kaikenlaisia hanttihommia' eli maisteltiin viskejä autotallissa ja käytiin testaamassa yhden autopajan sauna.

Toinen viikonloppu toisen kaverin mökillä 'pistämässä talvikuntoon'. Purettiin yksi ulkohuussi, kalastettiin, katsottiin lätkää ja lipiteltiin olutta.

Back
Ylös Bottom