Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Irma on Lapualta tämä on saletti.

Söin tänään munkkeja 5, olivat huonoja mutta kun myytiin pussitettuna halvalla niin oli maistettava.

Jep samoin. Muistan kans, kun ala-asteella avas töllön ja ois halunnut katsoa jotain nuorelle pojalle mieluisaa, niin jumppaa tuli töllöttimestä.

Onneksi pääsin lopulta Bonanzan makuun.

Kyllä se oikea kylä on mainittu, mutta en kerro mikä. Hähä!

Jep samoin. Muistan kans, kun ala-asteella avas töllön ja ois halunnut katsoa jotain nuorelle pojalle mieluisaa, niin jumppaa tuli töllöttimestä.

Onneksi pääsin lopulta Bonanzan makuun.

Mä inhosin tuota Bonanzaa. Dynastiaa ja Dallasia tuli kans katottua koulun jälkeen paljo. Ja Jyrkiä! Se oli ehdoton suosikki.

Ja Jyrkiä! Se oli ehdoton suosikki.
Minä olin siihen liian poikanen. Tuli katsottua, jos vanhempi seura niin vaati, mutta yksikseen en.

Muuta ei jäänyt mieleen Jyrkistä kuin lattialla olevat johdot ja joku musiikkivideo, jossa kaksi luurankoa jyysti vessakopissa. Se oli huisin jännä juttu se.

Ja Apulanta.

a8f0538194cab26af2c3e22f4c9e35f9.jpg

Kun tuli koulusta ja piti kävellä Lasipalatsin ohi niin jännitti / ahdisti kun ne tuli siihen kadulle kuvaamaan ja haastattelee jengii. Minna O siellä oli lähes joka päivä meuhkaamassa.

Niin ja Heikelä siellä myös viipotti

Viimeksi muokattu:
Muuta ei jäänyt mieleen Jyrkistä kuin lattialla olevat johdot ja joku musiikkivideo, jossa kaksi luurankoa jyysti vessakopissa. Se oli huisin jännä juttu se.

Et kysynyt, mutta kerron kuitenkin. Oli varmaan tämä video.

E. Tai ainakin tämä tuli ekana mieleen.

Back
Ylös Bottom