Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ookko nää sekasi vai hullu. Tähän aikaan.Nyt. Jumppa.
Läskin on pakko mennä sillon kun kerkiää..Ookko nää sekasi vai hullu. Tähän aikaan.
Vai oletko tabletin kera istunnolla katsomassa, kun Yle ja tv2 vielä joskus teki naisillekin tarpeellista materiaalia verovaroin.Läskin on pakko mennä sillon kun kerkiää..
Vai oletko tabletin kera istunnolla katsomassa, kun Yle ja tv2 vielä joskus teki naisillekin tarpeellista materiaalia verovaroin.
Jep samoin. Muistan kans, kun ala-asteella avas töllön ja ois halunnut katsoa jotain nuorelle pojalle mieluisaa, niin jumppaa tuli töllöttimestä.
Onneksi pääsin lopulta Bonanzan makuun.
Vai oletko tabletin kera istunnolla katsomassa, kun Yle ja tv2 vielä joskus teki naisillekin tarpeellista materiaalia verovaroin.
Minä olin siihen liian poikanen. Tuli katsottua, jos vanhempi seura niin vaati, mutta yksikseen en.Ja Jyrkiä! Se oli ehdoton suosikki.

, kun Yle ja tv2 vielä joskus teki naisillekin tarpeellista materiaalia verovaroin
Herrantähden. Hämärästi muistan noi telkkarin jumppatuokiot ala-asteelta. .
Muuta ei jäänyt mieleen Jyrkistä kuin lattialla olevat johdot ja joku musiikkivideo, jossa kaksi luurankoa jyysti vessakopissa. Se oli huisin jännä juttu se.
Syynsä noillakin tytöillä oli suosioonsa.Minä muistan elävästi. Katseltua: tuli
![]()