Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistui vielä mieleen entisen kollegan (t-55 vaununjohtaja intissä) tarina, kun olivat saaneet testiin uusia telalappuja(?) leirille. Poikia oli varoitettu ajamaan hyvin varovasti päällystetyillä teillä, mutta luonnollisesti sellaisia nyt varusmies jaksaa muistaa. Siinä oli sitten kesken toiminnan ollut joku puolen kilsan pätkä asfaltoitua tietä edessä, mihin kuski oli tietty ladannut syöttö auki menemään. Ihan aiheellisia olivat varoittelut olleet, kun koko matkan oli taaksepäin katsoessa ollut tasainen määrä asfaltin palaisia ilmassa :LOL:

Asiasta oli kuulemma jälkeenpäin keskusteltu kuuluvalla äänellä eikä ehkä kaikkein rakentavimmassa hengessä :ROFLMAO:

"Voimanlähteenä V-55 12-sylinterinen 4-tahti 38.88 litrainen vesijäähdytteinen dieselmoottori"
:cautious::whistle:

Selvästi alan miehiä. Yhdellä tutulla on tuollainen Saurer 4K 4FA G2, jollaisia Kolonnallakin on.

Viikonloppuna saattaa olla ohjelmassa maastokuorma-auton ensikäynnistys. Oon vähän kahden vaiheilla sen suhteen, kannattaako kyseinen tapahtuma videoida vai ei:LOL:

"Voimanlähteenä V-55 12-sylinterinen 4-tahti 38.88 litrainen vesijäähdytteinen dieselmoottori"

Selvästi alan miehiä. Yhdellä tutulla on tuollainen Saurer 4K 4FA G2, jollaisia Kolonnallakin on.

Viikonloppuna saattaa olla ohjelmassa maastokuorma-auton ensikäynnistys. Oon vähän kahden vaiheilla sen suhteen, kannattaako kyseinen tapahtuma videoida vai ei:LOL:

Ehdottomasti kannattaa (y)

Video! Lyyäänkö rivikutonen tulille?
Kahen litran oohoocee, täysin vakio Sierra jättää sen.

Minä kun kuulin tänään kuorma-auton ensikäynnistysyrityksestä, oli ensimmäiset kysymykseni:
-Minkälaiset paloriskit tähän liittyy?
-Pitäisikö olla sammuttimia lähellä?

Ei kuulemma _pitäisi_ olla mahdollista mutta kyllä sammuttimiakin löytyy.

Minä kun kuulin tänään kuorma-auton ensikäynnistysyrityksestä, oli ensimmäiset kysymykseni:

Ehkä sinun pitää kuvata tapahtuma.

-Onks meillä jauhesammutinta tai mitään?
-On tuolla nurkassa joku...
-Ei jumalauta, täähän on tarkistettu viimeks vuonna 1983!!!
-Sitten on parempi toivoa parasta, mutta lyö nyt jo se käyntiin...

Elävästä elämästä :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom