viikonloppuna teranssikelit
Seuraava renkaanvaihtotsäänssi marraskuussa.
Ja tiettävästi ensimmäinen mustan jää aiheuttama kuollonkolari eilen. Eepeellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viikonloppuna teranssikelit

Nyt mä näköjään oon alkanut tätä love islandia seuraamaan. Voi paska.
Nuo miehetkin on kyllä aika ämmiä.
kiituksiva! ittel oli hyvä reenu sunnuntaina ku 105 kg penkkiin asti taas uskalsi mennä.... yli 2 kk sit oli selän revähdys, yms,Moro.
Kyllä tänne kaiken karvaiset kirjoittelijat on aina tervetulleita.
Olipa hyvä treeni, mieliala koheni huomattavasti. Nyt suuntana unten maailmat.
Jäi vähän epäselväksi että mihin tilaisuuteen nämä tyhjäntoimittajat olisi pitänyt kutsua.https://www.seiska.fi/Uutiset/Rita-...at-vihan-kohteiksi-Porissa-muuttivat-talveksi
Vittu että Porilaiset on paskaa sakkia. Hävettää omieni puolesta, miksei vaan voi kutsua tätä pariskuntaa tilaisuuksiin. No worries Aki ja Rita! Sitten kun kissallani on ristiäiset, en varmasti jätä teitä kutsumatta!
Meillä eläinlääkäri sanoi puoli vuotta sitten että pari kuukautta maksimissaan, vauhti vaan kiihtyy toisella.Heräsin liian aikasin taas, mutta kai mä jonkun verran onneksi nukuinkin.
Tänään on juhlapäivä, kun mun koira täyttää 9v! Se sai huonon ennusteen jo miltei 2 vuotta sitten, joten en mitenkään olis uskonut että täällä se jätkä vielä on.
Ja huomenna juhlitaan tyttären 7 v. synttäreitä jo hieman etuajassa. Apua miten aika rientää. On se jännä kuinka ei itse vanhene lainkaan.![]()
Jäi vähän epäselväksi että mihin tilaisuuteen nämä tyhjäntoimittajat olisi pitänyt kutsua.
Viettelevä kaunotar – Janni Hussi nauttii aamukahvia mustissa alusvaatteissa