Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näitähän löytyy, uskomushoitoja, enkeliterapiaa yms. Kyllähän se hunks-mieskin hoiti suolistosyöpää jonku gurun avulla intiaaniteltassa tjsp. Kappas kun meni sit koko suolisto uusiksi, jäi sentäs (vai epäonneksi evoluutiolle?) henkiin.

moikka moi taas vaihteeksi.... ei o tainnu minnuu ikävä olla...

yllättyisin jos ois ollu.

Voi luoja. Eikö tuo nuoriso osaa puhua.. ”tai että siis niinku tavallaan niinku just sillai, että niinku vois niinku ehkä tavallaan olla, mutta ehkä ei tavallaan niinku sitten kuitenkaan ehkä kuitenkaan niinku”.

Moro.

Kyllä tänne kaiken karvaiset kirjoittelijat on aina tervetulleita. :)

Olipa hyvä treeni, mieliala koheni huomattavasti. Nyt suuntana unten maailmat.
kiituksiva! ittel oli hyvä reenu sunnuntaina ku 105 kg penkkiin asti taas uskalsi mennä.... yli 2 kk sit oli selän revähdys, yms,
niin pitää vieläkin himmailla. Mut kyä tuntuu yhä hyvältä ton jälkeen <3 ja kauniita univa!

Heräsin liian aikasin taas, mutta kai mä jonkun verran onneksi nukuinkin.

Tänään on juhlapäivä, kun mun koira täyttää 9v! Se sai huonon ennusteen jo miltei 2 vuotta sitten, joten en mitenkään olis uskonut että täällä se jätkä vielä on.

Ja huomenna juhlitaan tyttären 7 v. synttäreitä jo hieman etuajassa. Apua miten aika rientää. On se jännä kuinka ei itse vanhene lainkaan. :coffee:

Heräsin liian aikasin taas, mutta kai mä jonkun verran onneksi nukuinkin.

Tänään on juhlapäivä, kun mun koira täyttää 9v! Se sai huonon ennusteen jo miltei 2 vuotta sitten, joten en mitenkään olis uskonut että täällä se jätkä vielä on.

Ja huomenna juhlitaan tyttären 7 v. synttäreitä jo hieman etuajassa. Apua miten aika rientää. On se jännä kuinka ei itse vanhene lainkaan. :coffee:
Meillä eläinlääkäri sanoi puoli vuotta sitten että pari kuukautta maksimissaan, vauhti vaan kiihtyy toisella.

vain_elmää.webp

Jäi vähän epäselväksi että mihin tilaisuuteen nämä tyhjäntoimittajat olisi pitänyt kutsua.

No tilaisuuksiin!
Toisaalta miks enää kukaan menee tilaisuuksiin kun voi kuvata persettä instassa ja lehdet poimii sieltä. Sitten voi paistatella lehdissä. Siinä on monen lapsen unelma-ammatti.

Vähän niinku Janni Nussi. Jos ei oo iltapäivälehdet kirjoittanu muutamaan päivään, niin pienempää kalsaria jalkaan ja perseestä kuva instaan. Joka lehdessä uutinen.

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiir...ia-mustissa-alusvaatteissa/6564712#gs.NO1XgFg
Viettelevä kaunotar – Janni Hussi nauttii aamukahvia mustissa alusvaatteissa

Back
Ylös Bottom