Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää en tajua miten ääsjoen kokoisessa kylässä voi olla aina näin törkeä ruuhka.

Kysyn vaan, mikä on todennäköisyys sille, että jos törmää ihmiseen lapissa, keskellä erämaata ja törmää siihen uudelleen kauppareissulla kävelytiellä.

Törmää, luetaan: kohtaa.

Todennäköisyys, pieni vai tosi pieni.

Kylä nimeltä isänmaa, on oltava kyllä pieni.

Mulla on ollut ihme karvapallo kurkussa toista kuukautta.
Vittumainen tunne, jotenkin muutenkin vetämätön olo, lienee jokin syäpä tai muu mukava uusi tuttavuus.

Traktorimoodi, tsek.

20181009_161718.webp

Aloin kattomaan aikani kuluksi Gilmoren tyttöjä ja kyllä on ärsyttävää ku Lauren Graham on niin hyvän näkönen.
Se on tosi hemmetin ahdistava roolihahmossaan. Ihan tolkuttoman hankala naisihmiseksi, mutta ei siinä ois ollutkaan mitään hauskaa koko sarjassa, jos kerrankin olisi tasapainoinen nainen. :LOL:

Se on tosi hemmetin ahdistava roolihahmossaan. Ihan tolkuttoman hankala naisihmiseksi, mutta ei siinä ois ollutkaan mitään hauskaa koko sarjassa, jos kerrankin olisi tasapainoinen nainen. :LOL:

No se on! Enemmän mua kuitenki ahdistaa ja ärsyttää Rory Gilmoren hahmo. Enkä osaa edes eritellä mikä siinä ärsyttää, se vaan ärsyttää. :confused:

No se on! Enemmän mua kuitenki ahdistaa ja ärsyttää Rory Gilmoren hahmo. Enkä osaa edes eritellä mikä siinä ärsyttää, se vaan ärsyttää. :confused:
Se on se pikkuvanhuus ja äitiltään adaptoitu emotionaalinen epävakaus verhottuna itsevarmuuteen. Näkee liian helposti sen että on äitinsä kasvattama lapsi, ja siitä on kasvanut sellainen ykkösluokan pälli. :LOL:

Opin juuri, että aito valkoinen lampaantalja kellastuu auringonpaisteessa. Nyt minulla on osittain kissanpissinkeltainen talja :unsure: Se oli siis kesän parvekkeella. Villa on kyllä pitkää. Keritsemällä voisi saada aikaan lyhytvillaisen valkoisen taljan.

Back
Ylös Bottom