Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei paha. Kuinkahan paljon pitäisi olla hinattavassa vehkeessä painoa, että nuo edes suoristuisi kunnolla :LOL:
Ei todellakaan paha. Eka tarjous noista oli 50e ja kun muita tarjouksia ei alkanut kuulua, meinasin jo hätäpäissäni itse alkaa huutelemaan. Onneks sitten joku korotti edes vähän.
Eiköhän nuo ole alunperin jonkun neuvostovaunun lisävaruste

Ehkä nyt jos olis syömättä herkkuja jouluun saakka, eilinen ruokavalio oli luokkaa kermamunkki, leffassa popcorneja karkkipussi ja puoli litraa kokista.

Kyllä sitä alkaa itse olemaan yks kermamunkki, en toki yhtä makea.

Ei paha. Kuinkahan paljon pitäisi olla hinattavassa vehkeessä painoa, että nuo edes suoristuisi kunnolla :LOL:
Mulla jäi eimaastokelpoinen kuorma-auto jumiin metsätielle ja siinä oli palttiarallaa 100m kovalle maalle niin hinurikuski kysyi että oiskos siellä vaikka pientä raktoria jatkovaijerille, painoi meinaan pari tonnia :LOL:
Meillä oli autossa nosturi niin sillä saatiin vedettyä vaijeri auton perään.
Tyhjänä 16500kg auto oli ihan kokonaan mahaa myöten upoksissa ja silti tuli kuin paperia kovalle, oli julman kokoinen hinuri.

Mulla jäi eimaastokelpoinen kuorma-auto jumiin metsätielle ja siinä oli palttiarallaa 100m kovalle maalle niin hinurikuski kysyi että oiskos siellä vaikka pientä raktoria jatkovaijerille, painoi meinaan pari tonnia :LOL:
Meillä oli autossa nosturi niin sillä saatiin vedettyä vaijeri auton perään.
Tyhjänä 16500kg auto oli ihan kokonaan mahaa myöten upoksissa ja silti tuli kuin paperia kovalle, oli julman kokoinen hinuri.
Kauhajoella on joku hinuri, joka vetää kuulemma lähelle 200tn (en osaa sanoa onko totta). Selvis viime talvena, kun olin autolla itse ojassa kun penkka petti ja hälyttelin apua paikalle. Lupasivat kuitenkin, että niin isolla vehkeellä en niin syvälle pääse ettei nouse :LOL:

Suht hyvin sai nukuttua, kun kissa tuli unilääkkeeks kehräämään rinnan päälle illasta. Yöllä vaan ihmettelin, kun tyyny tuntui vähän ahtaalle, niin siinähän se 4 kg kissaa löhösi kokonaisuudessaan pään vieressä. Aamulla taas pitkät kehruut ja rapsut rinnan päällä, kun osoitin elonmerkkejä. Onhan ne nyt yllättävän kivoja otuksia ihan näin alkujaan epäkissaihmisen näkökulmasta.

Kyllä sitä tätä kuvasarjaa katsoessa miettii, että miksihän sitä päätänsä vaivaa noilla naisilla:

https://www.boredpanda.com/olympic-...oogle&utm_medium=organic&utm_campaign=organic

olympic-diver-homosexual-proposal-venice-599e7b16ea057__700.jpg

Ei naisista ole ollut kuin harmia saakeli, tavalla tai toisella ovat känkkäränkkiä, hankalia, vaativia tai muuten hormoneidensa vietävissä. Kyllä sitä olisi tuommoisena karhuhomona varmaan paljon mukavempaa ja sais samat luontaisedut ilman paineita. Oon kyllä snadisti kateellinen noille kundeille, ne on keksineet helpon elämän vaikean yhteiskunnan keskellä.

Olipa akkaa jonossa, kun kävin taksilenkin ajamassa.

No sielä on. Mää meen vähä myöhemmin, jos välttyis tuolta pahimmalta ryysikseltä.

Kyllä sitä tätä kuvasarjaa katsoessa miettii, että miksihän sitä päätänsä vaivaa noilla naisilla:

https://www.boredpanda.com/olympic-...oogle&utm_medium=organic&utm_campaign=organic

olympic-diver-homosexual-proposal-venice-599e7b16ea057__700.jpg

Ei naisista ole ollut kuin harmia saakeli, tavalla tai toisella ovat känkkäränkkiä, hankalia, vaativia tai muuten hormoneidensa vietävissä. Kyllä sitä olisi tuommoisena karhuhomona varmaan paljon mukavempaa ja sais samat luontaisedut ilman paineita. Oon kyllä snadisti kateellinen noille kundeille, ne on keksineet helpon elämän vaikean yhteiskunnan keskellä.

No plöäärrgghh... ihan samalla tavalla ne homotkin nillittää ja känkkäränkkäilee. Eiköhän se hankaluus ja vaativuus riipu vaan siitä millanen persoona on.

No plöäärrgghh... ihan samalla tavalla ne homotkin nillittää ja känkkäränkkäilee. Eiköhän se hankaluus ja vaativuus riipu vaan siitä millanen persoona on.

Aivan varmasti toki poikkeauvuuksia homoissakin on, homojakin on monenlaisia jotkut oikein korostavat homouttaan puhuvat nenästä ja ovat vähän ns. naisellisimpia ja sitten ovat ne vähän niitä vähän maltillisempia homoja.

Jokainen on toki vähän homo.

Kauhajoella on joku hinuri, joka vetää kuulemma lähelle 200tn (en osaa sanoa onko totta). Selvis viime talvena, kun olin autolla itse ojassa kun penkka petti ja hälyttelin apua paikalle. Lupasivat kuitenkin, että niin isolla vehkeellä en niin syvälle pääse ettei nouse :LOL:
Pohjanmaalta löytyy kalustoa vaativiinkin tehtäviin.

https://www.vinssi.fi/kalusto/

No sielä on. Mää meen vähä myöhemmin, jos välttyis tuolta pahimmalta ryysikseltä.

Ei kyllä homot on parhaita.

Minäkin olen joskus piipahtanut käsityömessuilla. Siitä onkin sen verran aikaa, että silloin saatoin pienen puhelimen hukata. Aika lähelle viisi vuotta sitten vois olla.

Ääsjoellakohan ne oli, ei muista. Mutta pohojammaaalla kuiteski.

Akkaa oli ku pipaa siellä hallin montussa.

Aivan varmasti toki poikkeauvuuksia homoissakin on, homojakin on monenlaisia jotkut oikein korostavat homouttaan puhuvat nenästä ja ovat vähän ns. naisellisimpia ja sitten ovat ne vähän niitä vähän maltillisempia homoja.

Jokainen on toki vähän homo.

No sitähän mä vähä tarkotin, että kaikki on omia persooniaan oli sitten homo tai hetero.

Ei kyllä homot on parhaita.

Sun pitää nyt sitte homoutua niin oot paras.

ikävää kun Isänmaassamme musisoidaan niin hyvää rokkia että jämähtää sohvalle, mikä estää ydinkeskustaan vetelehtimään lähtemisen

akat olis varmaan keittäny kahvia kes-kustassa

tämänhetken esto:

View: https://youtu.be/KdTPoep8gRU

Ongelmahan ei ole saada vetovoimaa, suurin murhe tulee siitä että vetävä kalusto pysyy paikallaan.
Sekin hinuri joka minut tuli onkimaan ylös oli 8x8 vehje ja omapainoa varmaan 30t.

Back
Ylös Bottom