Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kyllä talvi enää yllätä, päivän retkikohteeseen jäisillä teillä kesärenkailla.

Olisin kyllä niin eksyksissä käsityömessuilla. Tosi hienoa, että ihmiset sukupuolesta riippumatta osaavat tehdä ja sellaiset jutut kiinnostavat. Itse en ole koskaan kokenut mitään mielenkiintoa käsitöitä kohtaan. Ja en kyllä osaakaan, kumpi lienee syy ja kumpi seuraus.

Sellaisten sijaan tänään pienimuotoista retkeilyä pitkästä aikaa. Ei kuitenkaan kävelty kuin 7 km mutta kiva aamu oli ja oltiin ensimmäisenä liikenteessä. :barefoot:

1LyJIR4.png

sGVamcb.png

Ainut keisari, jonka saa alas.

Jos hakisi pari outoa olutta lätkän ja sohvan seuraksi. Ruokakin pitäisi vääntää ensin, Börek piiraita ja riisi-rusinavanukasta sahramilla.

Vähän ehkä innostuin.

oluet.webp

Ja juma toi sahrami on kallista.

Minä tänään matalakulttuuria

miten arvioisit, miten tuota pitäisi kutsua?

irma taitaa olla edelleen siellä handjob-messuilla ja vokotilla lähtenyt homma luisumaan kohti huhta-pupia.

selvitys:

Minä tänään kotiteollisuuden GAYkalle, sitä ei kukaan voi kutsua korkeakulttuuriksi, eli sen täytyy olla matalakulttuuria

eli mitä kulttuuria croofmooren tissuttelu on? vai innostutko kulttuuririentoihin välittömästi sennautinnan jälkn

Back
Ylös Bottom