Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhtikuussa kysäsin. Pelkäsin, että oon kaikesta myöhässä Leikkuri kelpais! Ei varmaan kelpaa sisuksille työtunneiksiNe on kovin suosittuja paikkoja, varmaan vuodeksi eteenpäin myyty jo. No sitten kun pitkästyt sinne osastolle, niin tervetuloa leikkuriin.![]()
Huhtikuussa kysäsin. Pelkäsin, että oon kaikesta myöhässä Leikkuri kelpais! Ei varmaan kelpaa sisuksille työtunneiksi
Totta! Tuo oli hyvä pointti!Kyllähän siinä enemmän sisällä ollaan, kuin sisuksilla.
Saisko spedesyyskuu ajatukset ortopediasta oikaistua?
valitettavasti kirurgia edelleen kiinnostaa
Noh, laitan mun varustuksen huomenna tänne. Bongaat sit siitä portilta vaikka, nääs.
Erittäin paha!Voivoi, se on paha.
e: mulla hapottaa jo fysiatrian tekstien lukeminen..ei pysty lukemaan yli puolen sivun tekstejä..keskitymiskyky kanarialinnun luokkaa.
Oo lukenu kumpaakaan.oliskos asian laita: jäsen h seeke oli lukenut teoksen, täältä pohjoiseen
jos positive, vahva suositus lukemaan s.s.lopakan marras
jos negative, vahva suositus lukemaan s.s.lopakan marras
Minä luin ensin marraksen ja nyt vasta tien pohjaaseen, niin tuossa romaanissa ei taida olla lainkaan keksittyä tarinaa
Erittäin paha!
Mitäköhän sitä elämällään tekisi :D
TäKäykö wappi?
Sepä se. Oivoi.Jos tämä erikoistumisuudistus menee läpi, niin kyllä muut sen sinulle kertoo mitä teet ja missä.![]()
Sepä se. Oivoi.
Joksun varustus on kuule aikaa sitten jo tartutettu. Eiku tartuttu.Toivoin salaa, että futhermucker olisi tarttunut sinun esillä olevaan varustukseesi, mutta ei se sittekkää päivystä täällä koko aikaa.
Säähän voit odottaa Siikkeriä ruusun kanssa siellä.
Heheheheheeeee... Vähän naurattaa ajatuskin tuosta.
Kaikki meni suoraan ja huolettomasti hanskoihin näköjään.Valmistin juuri ravitsevan ja erityisen maittavan aterian, spydäriä sipulilla, makkaralla ja wurstilla. Kylkeen muutama siivu suklaadonitsia jahka ensitreffit alttarilla alkaa!![]()
Vitzit.Tottakai, spydäri targettaa aineenvaihduntajärjestelmässä aina suoraan hanskoihin!