Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ne on kovin suosittuja paikkoja, varmaan vuodeksi eteenpäin myyty jo. No sitten kun pitkästyt sinne osastolle, niin tervetuloa leikkuriin. (y)
Huhtikuussa kysäsin. Pelkäsin, että oon kaikesta myöhässä Leikkuri kelpais! Ei varmaan kelpaa sisuksille työtunneiksi

Huhtikuussa kysäsin. Pelkäsin, että oon kaikesta myöhässä Leikkuri kelpais! Ei varmaan kelpaa sisuksille työtunneiksi

Kyllähän siinä enemmän sisällä ollaan, kuin sisuksilla. :whistle:

Saisko spedesyyskuu ajatukset ortopediasta oikaistua?

Kyllähän siinä enemmän sisällä ollaan, kuin sisuksilla. :whistle:

Saisko spedesyyskuu ajatukset ortopediasta oikaistua?
Totta! Tuo oli hyvä pointti!

Tuotatuota... Nyt oon vastapainoksi tekemässä puolikasta fysiatrialla, meinaa olla hapottavaa (jo kahen päivän kokemuksella). Ei toiminu syyskuu suunnitellusti, valitettavasti kirurgia edelleen kiinnostaa

Noh, laitan mun varustuksen huomenna tänne. Bongaat sit siitä portilta vaikka, nääs.

Toivoin salaa, että futhermucker olisi tarttunut sinun esillä olevaan varustukseesi, mutta ei se sittekkää päivystä täällä koko aikaa.

Säähän voit odottaa Siikkeriä ruusun kanssa siellä.

Heheheheheeeee... Vähän naurattaa ajatuskin tuosta.

oliskos asian laita: jäsen h seeke oli lukenut teoksen, täältä pohjoiseen

jos positive, vahva suositus lukemaan s.s.lopakan marras
jos negative, vahva suositus lukemaan s.s.lopakan marras

Minä luin ensin marraksen ja nyt vasta tien pohjaaseen, niin tuossa romaanissa ei taida olla lainkaan keksittyä tarinaa
Oo lukenu kumpaakaan.

Tupla?

Noo..

have-no-idea-whatto-say-so-here-is-a-bunny-6389975.png

Toivoin salaa, että futhermucker olisi tarttunut sinun esillä olevaan varustukseesi, mutta ei se sittekkää päivystä täällä koko aikaa.

Säähän voit odottaa Siikkeriä ruusun kanssa siellä.

Heheheheheeeee... Vähän naurattaa ajatuskin tuosta.
Joksun varustus on kuule aikaa sitten jo tartutettu. Eiku tartuttu.

Paliaana se sillonkin oli.

Valmistin juuri ravitsevan ja erityisen maittavan aterian, spydäriä sipulilla, makkaralla ja wurstilla. Kylkeen muutama siivu suklaadonitsia jahka ensitreffit alttarilla alkaa! :barefoot:

Back
Ylös Bottom