Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mietin kans että, onkohan noihin paikkoihin ihan pakko mennä. Toisaalta hyvää viihdettä, kattelen kyllä. Respektit. Äijä on kutsumuksensa löytänyt. Sopii tosi hyvin tohon hommaan. Varmaan sen takia, että on hiekkaneekerin näkönen. Varmasti auttaa että pääsee noihin mestoihin.

Mutta kuvaajahan on valkoinen mies, mahtaa olla tukalat paikat tietyissä mestoissa, luulen että tuossakaan jengissä ei varmana kovin hyvällä silmällä katota valkoisia.

Aivan järkyttävä kiire painaa urakkaa, ihmekään kun nuorillä jätkillä jälki on mitä on.

näin se menee

-kiireonkiire
-kaikki pitäisi saada hoidettua kämmenpuhelimella (nykyjonnet siis)
-työstä saa saman palkan tekee sen hyvin tai juostenkusten

pahoinvointiyhteiskuntamme ej ole hyvä paikka

Tuleepas erityisen pahanhajuista kaasua takapuolesta. Haisee ihan naisen pierulta. Onko mulla kaikki ok vai joku suolistosairaus.
O-ou... Yleensähän naisten pierut ja paska haisee pahemmalle (kuin Miesten) sen tähden, että siellä on putkessa ruiskutettuna litratolkulla siemennestettä. Sehän siellä sitten mätänee antaen oman pikantin lisän hajuhaittoihin.

Ettei vain olisi Porin suunnalla käynyt vahinko uimahallin saunassa.. Miesten puolella?

Just puhuin tuossa yhden tyypin kanssa miten yksi projekti hoidetaan niin mun oli pakko sanoa että liian vaikeaa meidän ukoille kun niillä menee kuula sekaisin samantien ja siksi pakko tehdä hieman vaikeamman mutta tutun työmetodin kautta.
Jep näin se pitääkin hoitaa. Kunpa kaikki hoitais samaan malliin. Oon joskus miettinyt, että tekis mieli kuvailla porukan taideteoksia, mutta ei jaksa, kun aina sais olla pyytämässä lupaa. Ja kuka nyt taas haluaa omasta kodistaan virheitä näyttää.

Sitä vaan tietää, että tuo mikä ittee tuli vastaan karseella työn jäljellä, syy voi löytyä myös johdon puolelta. Jos annetaan aikaa painaa katto kuntoon muutamassa päivässä kahteen mieheen, niin siinä on meinaan vähän kiire.

O-ou... Yleensähän naisten pierut ja paska haisee pahemmalle (kuin Miesten) sen tähden, että siellä on putkessa ruiskutettuna litratolkulla siemennestettä. Sehän siellä sitten mätänee antaen oman pikantin lisän hajuhaittoihin.

Ettei vain olisi Porin suunnalla käynyt vahinko uimahallin saunassa.. Miesten puolella?

Siellä oli kyllä saunassa lamppu pimeenä ja sen vuoksi istuin vahingossa löylykauhan päälle. Vaihdoin paikkaa ja siellä oli helvetti toinen löylykauha. Ajattelin, että ei tästä tuu mitään ja lähdin vekka.
Mut en mä usko että siellä mitään sellasta olis miesten puolella.
Menen ensi kerralla Henkilönä naisten puolelle.

Siellä oli kyllä saunassa lamppu pimeenä ja sen vuoksi istuin vahingossa löylykauhan päälle. Vaihdoin paikkaa ja siellä oli helvetti toinen löylykauha. Ajattelin, että ei tästä tuu mitään ja lähdin vekka.
Mut en mä usko että siellä mitään sellasta olis miesten puolella.
Menen ensi kerralla Henkilönä naisten puolelle.
Oliko metallinen löylykauha? Saattoi ihmislapsien kantolaitteet hieman ottaa itseensä.

Toivottavasti muovia.

Sitä loiskeen ja lotinan määrää!
Myydäänkö sinne lippuja katsojille? Voisin tulla. Katsomaan.

Mulla tuli tästä mieleen juttu minkä iskä kerto. Siinä puhuttiin jotain nahkalompsien yhteensovittamisesta, mutta en ny muista kuinka se oikeesti meni. Oli kuitenki hauska ku nauratti kauheesti. Ehkä vähä nolottiki.

. Kuinka jumalattoman kuralla ihmisten kondis on nykyaikana, kun ei edes femmaa jakseta pinkoa? Eikä tartte painaa edes hurjaa vauhtia, vaan ihan just niin rennosti kuin vaan pystynee..

Kuralla!

Parikymmentä metriä, niin alkaa hengästyttää. Vähän enemmän niin alkaa sattua polveen ja alaselkään. Satasen kohdalla hengitys pihisee. Kenkä hiertää kantapäätä. Pitäisi olla tukevammat liivit. Hiki valuu. Hartiat jännittyy ikävästi. Kuuma. V** mitä paskaa. Ja tylsää!! Happi loppuu. Juoksu loppuu. Mutta tulipa lenkkeiltyä ainakin kilometri. :rolleyes:

Nyt lähden ostamaan hillomunkkeja. Minulla on taloudellinen, terveydellinen ja mielialakohtainen kriisi, mikä vaatii välitöntä lääkintää.

Back
Ylös Bottom