Ai saatana. Kävin taas vähän itsepetokseksi salilla rimpuilemassa.
Moti lähestyy jo nollatasoa.
Ei se siitä.
Moti lähestyy jo nollatasoa.
Ei se siitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvän näköinen keittoMuistakaahan kuntit, että kotimaassamme ui herkullista kalaa hinnaltaan 1/8:n lohitäilääkkeillä kyllästetystä norrrjan lohesta.
Kotimaista.
katso liitettä 151199
Kuinka jumalattoman kuralla ihmisten kondis on nykyaikana, kun ei edes femmaa jakseta pinkoa?
Uimahalli
Mulla toimii pitkä dietti parhaiten niin ettei vähennä kaloreita juurikaan mutta kolmena päivänä ne pidetään alhaalla lähinnä hiilareista ja sitten nämä "säästetyt" hiilarit vedetään joka neljäs päivä.Noni, eilen ratkesin herkuttelemaan! Minulla oli hormonaalinen katastroof.
Mutta sen jälkeen sitten tänään aamulla olikin paino kaikista alhaisimmillaan ja myös senttimitat! WTF!
No jatkan silti dieettiä, seuraavaa repsahdusta kohti.
Pikkujouluihin tuli varattua murhamysteeri-illallinen. Saas nähä millainen tuo on. Ehdottivat ensin sellaista juonta, jossa oli silareita, työpaikkaromansseja ym skeidaa. Mä laitoin heti viestiä, että oisko teillä mitään perinteisempää raakaa murhaa, ei ihan hirveesti silarit ja romanssit kiinnostaisi. Laittoivat sitten uuden ehdotuksen "faaraon kirous" joka sopiikin meille, koska egypti on meidän suurin markkina-alue.
Minä pääsin merkitsemään ketkä porukasta ovat ekstroverttejä ja ketkä introverttejä (ekstroille näkyvämmät roolit). Saatoin tehdä muutaman källin tässä roolituksessa.Itseni merkitsin introvertiksi, vaikka en nyt ihan täysin sellainen ole.
Komeeta! Tosin viimeksi kesällä katselin Vaskiseppien tuotosta joka näytti yhtä hyvälle.Katokatokatokato @Joxuz mitä kattoasennusta.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/4bd34243-b88d-4e5a-86fc-0f9cb9001b5e_uh.shtml
Just puhuin tuossa yhden tyypin kanssa miten yksi projekti hoidetaan niin mun oli pakko sanoa että liian vaikeaa meidän ukoille kun niillä menee kuula sekaisin samantien ja siksi pakko tehdä hieman vaikeamman mutta tutun työmetodin kautta.Komeeta! Tosin viimeksi kesällä katselin Vaskiseppien tuotosta joka näytti yhtä hyvälle.
Sinne sekin taideteos ois jäänyt, ellei ois sisäkattoja purettu ja huomattu, että aurinko paistaa sisään. Asukashan oli muuten tyytyväinen, mutta omaan silmään jälki oli yhtä näppärän näköstä.
Aivan järkyttävä kiire painaa urakkaa, ihmekään kun nuorillä jätkillä jälki on mitä on.