Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minen käsitä miten nykylääketiede mahdollistaa tuon, että ihmisestä poistetaan ruuansulatuslaitteiston osia ja sitten jälkeenpäin taas korjaillaan jollain salaojaputkella.

Ihme homma.

Millää salaojaputkella oo korjailtu. Ohutsuolesta on moneksi!

Meinasin kysellä jotain suuttimen koosta ja kireydestä, mut ajattelin että menee liian törkeeksi. Jätetään kysymättä. Ei sitä tuu ajatelleeks miten etuoikeutettu on kun persereikä siihen liittyvät suolenpätkät toimivat normaalisti.

Mää meinasin vastata jotain nasevaa, mutta en keksiny mitää hyviä peräröörijuttuja tähän hätään. Ja juu, ole onnellinen ku suolisto on terve ja toimiva!

Ei oo testoo eikä estoo. Pelkkää pestoo!

Sitäpä tuo, kitinää. Yritetää jaksaa.

Inviksen tarvis saada ottaa kunnolla ja rajusti. Se auttaa.
Näin:
down1.gif

Hahaa, meillä oli tällainen aamu. Sen takia myöhästyin itse kurssilta ja lapsellekin tuli kiire kouluun, kun herätin sen myöhässä. Hähä!

Oletteko huomanneet sellaista, että maistraatti tai posti vuotaa puhelinnumeron vakuutus- ja sähköfirmoille? Tein nimittäin eilen muuttoilmoituksen postin sivujen kautta illalla postille ja maistraattiin, ja tänään on tullut jo neljältä eri puljulta puhelu, jossa myyjä sanoo että näyt olevan muuttamassa ja haluaisitko tehdä meille sähkö- tai vakuutussopimuksen. Tein ilmoitukset muutosta myös kiinteistönhuoltoon ja isännöintiin, joten periaatteessa kai voi olla vuotanut sieltäkin. Mielestäni en klikkaillut mitään rakseja että saa aloittaa massiivisen mainoskampanjan mulle puhelimitse. Tämä on vituttanut kyllä kuin pientä eläintä kun odotan paria tärkeää puhelua ja olen nyt saanut turhaan ravata luennolta vastailemaan soittoihin, ja joka kerta siellä on ollut puhelinmyyjä. Vieläpä kun meillä on jo hoidossa kaikki sopimukset enkä todellakaan ala tässä hässäkässä vielä puljaamaan uudestaan samaa sirkusta uusien yritysten kanssa.

Hahaa, meillä oli tällainen aamu. Sen takia myöhästyin itse kurssilta ja lapsellekin tuli kiire kouluun, kun herätin sen myöhässä. Hähä!

Oletteko huomanneet sellaista, että maistraatti tai posti vuotaa puhelinnumeron vakuutus- ja sähköfirmoille? Tein nimittäin eilen muuttoilmoituksen postin sivujen kautta illalla postille ja maistraattiin, ja tänään on tullut jo neljältä eri puljulta puhelu, jossa myyjä sanoo että näyt olevan muuttamassa ja haluaisitko tehdä meille sähkö- tai vakuutussopimuksen. Tein ilmoitukset muutosta myös kiinteistönhuoltoon ja isännöintiin, joten periaatteessa kai voi olla vuotanut sieltäkin. Mielestäni en klikkaillut mitään rakseja että saa aloittaa massiivisen mainoskampanjan mulle puhelimitse. Tämä on vituttanut kyllä kuin pientä eläintä kun odotan paria tärkeää puhelua ja olen nyt saanut turhaan ravata luennolta vastailemaan soittoihin, ja joka kerta siellä on ollut puhelinmyyjä. Vieläpä kun meillä on jo hoidossa kaikki sopimukset enkä todellakaan ala tässä hässäkässä vielä puljaamaan uudestaan samaa sirkusta uusien yritysten kanssa.

Joo, ihan samalla lailla jatkuva puhelinrumba oman muuttoilmon jälkeen, hieman rasittavaa. Ja muistaakseni ei oo ensimmäinen kerta.

Nämä taysin uudet potilasvaatteet on kyllä mukavat päällä. Ihan tekis mieli vahingos pölliä tämmöset housut kotihousuiksi.

Back
Ylös Bottom