Deleted member 43228
Inviksen tarvis saada ottaa kunnolla ja rajusti. Se auttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minen käsitä miten nykylääketiede mahdollistaa tuon, että ihmisestä poistetaan ruuansulatuslaitteiston osia ja sitten jälkeenpäin taas korjaillaan jollain salaojaputkella.
Ihme homma.
Meinasin kysellä jotain suuttimen koosta ja kireydestä, mut ajattelin että menee liian törkeeksi. Jätetään kysymättä. Ei sitä tuu ajatelleeks miten etuoikeutettu on kun persereikä siihen liittyvät suolenpätkät toimivat normaalisti.
Kiitos.Onnea Lennart!
Tarkennuksena, meinaat kuitenkin niin että Invisus on ns tähtääjän paikalla?
Hahaa, meillä oli tällainen aamu. Sen takia myöhästyin itse kurssilta ja lapsellekin tuli kiire kouluun, kun herätin sen myöhässä. Hähä!
Hahaa, meillä oli tällainen aamu. Sen takia myöhästyin itse kurssilta ja lapsellekin tuli kiire kouluun, kun herätin sen myöhässä. Hähä!
Oletteko huomanneet sellaista, että maistraatti tai posti vuotaa puhelinnumeron vakuutus- ja sähköfirmoille? Tein nimittäin eilen muuttoilmoituksen postin sivujen kautta illalla postille ja maistraattiin, ja tänään on tullut jo neljältä eri puljulta puhelu, jossa myyjä sanoo että näyt olevan muuttamassa ja haluaisitko tehdä meille sähkö- tai vakuutussopimuksen. Tein ilmoitukset muutosta myös kiinteistönhuoltoon ja isännöintiin, joten periaatteessa kai voi olla vuotanut sieltäkin. Mielestäni en klikkaillut mitään rakseja että saa aloittaa massiivisen mainoskampanjan mulle puhelimitse. Tämä on vituttanut kyllä kuin pientä eläintä kun odotan paria tärkeää puhelua ja olen nyt saanut turhaan ravata luennolta vastailemaan soittoihin, ja joka kerta siellä on ollut puhelinmyyjä. Vieläpä kun meillä on jo hoidossa kaikki sopimukset enkä todellakaan ala tässä hässäkässä vielä puljaamaan uudestaan samaa sirkusta uusien yritysten kanssa.
Hyvä tarkennus. Kyllä, Invis ottaa rajusti, sen mitä otettavissa on.Tarkennuksena, meinaat kuitenkin niin että Invisus on ns tähtääjän paikalla?
mites,onkos, tänään ohjelmassa #sauna #terveydeksi