Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vieläki on pää sekasin nukutuksesta plus kipulääkkeet niin on tässä ihan hyvät mömmöt päällä. Epiduraalia ei laitettu tällä kertaa, onneks. En mitää muuta oo tehny ku vaan nukkunu. Se #prööt kuuluu varmaan sitte ku saan syödä jotain.
Jotain kevyttä alkuunsa, lihiksiä ja pitsaa

Jotain kevyttä alkuunsa, lihiksiä ja pitsaa
Suåsittelen myös kahmalokaupalla suolapähkinöitä. Ne poistaa kaiken nesteen suolesta, ja jäljelle jää semmonen kilon möykky pähkinämömmöö.

Voin kertoo, että ei ihan hirvittävän liukkaasti tule ulos.

E. Siis sain kuulla luotettavasta lähteestä näin olevan asian laidan. Kaverilta kuulin.

Tuli ainakin hiki, kaatumistekniikat on suhteellisen haastavia minun kaltaiselle kömpelölle. Pitää alkaa kaatuilee kadulla ja treenata samalla. :LOL:

Nyt nukkumaan :sleep:

19903789.gif

Minähän sitten ajatuksissani kävelin väärälle laiturille, onneksi tajusin erheen mutta joutunee vähä myöhempään menemään. Hohhoijaa onneksi on viikonloppu, nämä pari aivosolua ja tunne-elämä kaipaavat hetken hengähdystauon. Möh.

Ohhoh, meillä mittari näytti +6.8. Mutta radiossa varoittelivat mustasta jäästä.
Ei tuolla 650m työmatkalla kerinnyt liukastella.

Kohta on taas edessä taas iänikuinen rankaanvaihto. Ja syksy on tullut: huomenna on kauden viimeinen peli.

Olen taas saanut järjestettyä loistavat kaudenpäätösbileet.

Meiä 6 kg ragdolli yritti aamulla viimeisenä oljenkortenaan saada minut heräämään ja antamaan hänelle ruokaa istumalla koko painollaan mun pään päälle. En antanut periksi vaan jatkoin unia kunnes kello soi ja sitten kävin ruokkimassa sen. :D Sitä ennen oli huutokonserttia ja mun päällä käppäilyä. Toivottavasti sillä ei ollut kakkainen pylly nytte...

Back
Ylös Bottom