Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennen oli kiinteä. Enää ei tarvi nettiä juuri muuhun kuin surffailuun. Ja youtube ja areena yms pöyrii hyvinhyvin tälläkin.Tuli jossain vaiheessa elettyä noin. Ei enää.
Jäsen vokothan kirjoittelee tänne savumerkeillä.
Mutta Vario19 on sisustus. Kai. Ainakin se on jotain muuta, kuin liukuovet, kiskot, pääty tai reunalista. "Huomaa: Kuvassa olevan ratkaisun hintaan sisältyvät liukuovet, kiskosarja, pääty ja reunalista. Sisustus ei sisälly hintaan. Sisustus ilman stailausta. 408,- Kuvassa olevan ratkaisun hintaan sisältyvät liukuovet, kiskosarja, pääty ja reunalista. Sisustus ei sisälly hintaan. Sisustus ilman stailausta: 1 421 €"425e, tuotteet 150 Milk ja Vario19, eli kasa lastulevyä ja vähän ruuveja/puutappeja. Erikeepperin joutuu varmaan itse ostamaan.
Iltaa! Mulla on ollut rasittava viikko. Seuraavia asioita on tapahtunut:
- Asuntokauppasekoilu A. Osakekirjan jääminen postiin kauppakirjan allekirjoituspäivänä -> saapui sitten myöhässä
- Asuntokauppasekoilu B. Lainasopimusten lähettämättä jättäminen meille lainasopimusten allekirjotuspäivänä -> saatiin sitten myöhässä
- Asuntokauppasekoilu C. Pankki unohti siirtää asunnonostoon tarvittavan rahan meille ja kukaan ei tiedä mistään mitään -> rahat yhä vissiin kateissa
- Perseraiskaushakemuksen kirjoittaminen
- Erään kurssin tehtävän deadline tänään enkä ole tehnyt sitä
- Halusin luennoimaan opiskelijoille ja lupailin ottaa yhteyttä johonkin naiseen ja unohdin, toivottavasti en ollut heidän ainoa luennoitsijavaihtoehto
- Mies osti saatanan ison telkkarin ja jouduin kantamaan sitä ja satutin selkäni, ja se telkkari on niin iso, että peittää auringonkin
- Ostin intialaista ja söin sen kaiken ja olen koomannut viimeiset 3 h
Hmm. Käsitän asian niin, että Vario19 ice wood on tuo itse hyllykkö. Esittelyteksti on ihan perseestä ja sekava, mutta jos meet tonne sivun alaosaan, niin siellä lukee "tämä tuote koostuu seuraavista tuotteista". Siinä alla on sitten noi 2 tuotetta.Mutta Vario19 on sisustus. Kai. Ainakin se on jotain muuta, kuin liukuovet, kiskot, pääty tai reunalista. "Huomaa: Kuvassa olevan ratkaisun hintaan sisältyvät liukuovet, kiskosarja, pääty ja reunalista. Sisustus ei sisälly hintaan. Sisustus ilman stailausta. 408,- Kuvassa olevan ratkaisun hintaan sisältyvät liukuovet, kiskosarja, pääty ja reunalista. Sisustus ei sisälly hintaan. Sisustus ilman stailausta: 1 421 €"
Tuo kaikki yhdessä pötkössä. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mä en taida ostaa tuolta mitään.
Popkorn-omar-kakulla mennään, kuulostaa tyydyttävälle.
https://koivulanemanta.fi/2017/10/popcorn-toffee-juustokakku-gluteeniton/
Jee, pätkisjuustokakku jääkaapissa ja kissa löysi kilinäpallonsa ja samasta piilosta paljastui hierontapallo! Ja imuroin jee!
Onko muilla ääsjoen edustajilla Elisan kiinteetä nettiä? Toimiiko se teillä?
kyylä nyt ainakin toimi
Nii-i.Tein juuri testin meidän 65-tuumaisella 4k-telkulla 2,5 metristä eli siitä missä sohva on meillä. Pysäytyskuva jostain sedästä Redtubessa ja sitten rämpytettiin eestaas resoluutio 4k ja sen mikälie perus full hd välillä. Mä olen aivan puusilmä mutta kyllä huomasin että selvästi havaittava ero on kuvan tarkkuudessa. Partakarvat näkyivät jokainen erikseen ja paidan tekstuurit tarkemmin jne.
Vaikean näköisiä miehiä salilla, kun näköetäisyydellä on tankotanssitunti.
Itseasiassa tarvitsee olla infrapuna yhteystietojen vaihtoon työmaalla.
katso liitettä 151026
Haha, se on mulla just matopelipuhelimena. Sitten on varalla 3310 ja 3510i.Mää en kestä! Meidän iskällä oli muistaakseni tommonen ja pelasin sillä salaa matopeliä.
että toivottavasti sieltä salin puolelta ei niitä tankotanssitunteja kovin paljoa seurata.
kun siellä pyörii tämä sika vartaassa.
En aivan ymmärrä testimetodia. Eihän se striimi muutu miksikään vaikka miten rämppäisit 4k-FHD, kun kuva on pausella? Toi vaan sitten skaalataan telkkarissa/toistimessa ja tossa testataan skaalaimia tai sitten en käsitä mistä puhut.Tein juuri testin meidän 65-tuumaisella 4k-telkulla 2,5 metristä eli siitä missä sohva on meillä. Pysäytyskuva jostain sedästä Youtubessa ja sitten rämpytettiin eestaas resoluutio 4k ja sen mikälie perus full hd välillä. Mä olen aivan puusilmä mutta kyllä huomasin että selvästi havaittava ero on kuvan tarkkuudessa. Partakarvat näkyivät jokainen erikseen ja paidan tekstuurit tarkemmin jne.