Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itseasiassa tarvitsee olla infrapuna yhteystietojen vaihtoon työmaalla.
2018-09-22 16.37.27.webp

Tuli jossain vaiheessa elettyä noin. Ei enää.

Jäsen vokothan kirjoittelee tänne savumerkeillä.
Ennen oli kiinteä. Enää ei tarvi nettiä juuri muuhun kuin surffailuun. Ja youtube ja areena yms pöyrii hyvinhyvin tälläkin.

425e, tuotteet 150 Milk ja Vario19, eli kasa lastulevyä ja vähän ruuveja/puutappeja. Erikeepperin joutuu varmaan itse ostamaan.
Mutta Vario19 on sisustus. Kai. Ainakin se on jotain muuta, kuin liukuovet, kiskot, pääty tai reunalista. "Huomaa: Kuvassa olevan ratkaisun hintaan sisältyvät liukuovet, kiskosarja, pääty ja reunalista. Sisustus ei sisälly hintaan. Sisustus ilman stailausta. 408,- Kuvassa olevan ratkaisun hintaan sisältyvät liukuovet, kiskosarja, pääty ja reunalista. Sisustus ei sisälly hintaan. Sisustus ilman stailausta: 1 421 €"

Tuo kaikki yhdessä pötkössä. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mä en taida ostaa tuolta mitään.

Iltaa! Mulla on ollut rasittava viikko. Seuraavia asioita on tapahtunut:

- Asuntokauppasekoilu A. Osakekirjan jääminen postiin kauppakirjan allekirjoituspäivänä -> saapui sitten myöhässä
- Asuntokauppasekoilu B. Lainasopimusten lähettämättä jättäminen meille lainasopimusten allekirjotuspäivänä -> saatiin sitten myöhässä
- Asuntokauppasekoilu C. Pankki unohti siirtää asunnonostoon tarvittavan rahan meille ja kukaan ei tiedä mistään mitään -> rahat yhä vissiin kateissa
- Perseraiskaushakemuksen kirjoittaminen
- Erään kurssin tehtävän deadline tänään enkä ole tehnyt sitä
- Halusin luennoimaan opiskelijoille ja lupailin ottaa yhteyttä johonkin naiseen ja unohdin, toivottavasti en ollut heidän ainoa luennoitsijavaihtoehto
- Mies osti saatanan ison telkkarin ja jouduin kantamaan sitä ja satutin selkäni, ja se telkkari on niin iso, että peittää auringonkin
- Ostin intialaista ja söin sen kaiken ja olen koomannut viimeiset 3 h

Hah perus, meilläki oli osakekirjat hukassa ja vihdoin kun löytyi niin se asunnonvälittäjä jonka hallussa ne oli ajo kolarin ja joutu sairaalaan jne. Perus. Nyt meillä vastustaa vaa ettei vastikelaskua kuulu eikä näy eikä isännöitsijä lähetä niitä meille tai vastaa puhelimeen. Ei sitte makseta saatana.

Mutta Vario19 on sisustus. Kai. Ainakin se on jotain muuta, kuin liukuovet, kiskot, pääty tai reunalista. "Huomaa: Kuvassa olevan ratkaisun hintaan sisältyvät liukuovet, kiskosarja, pääty ja reunalista. Sisustus ei sisälly hintaan. Sisustus ilman stailausta. 408,- Kuvassa olevan ratkaisun hintaan sisältyvät liukuovet, kiskosarja, pääty ja reunalista. Sisustus ei sisälly hintaan. Sisustus ilman stailausta: 1 421 €"

Tuo kaikki yhdessä pötkössä. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mä en taida ostaa tuolta mitään.
Hmm. Käsitän asian niin, että Vario19 ice wood on tuo itse hyllykkö. Esittelyteksti on ihan perseestä ja sekava, mutta jos meet tonne sivun alaosaan, niin siellä lukee "tämä tuote koostuu seuraavista tuotteista". Siinä alla on sitten noi 2 tuotetta.
Mutta on niin sekavaa, että jättäisin kyllä ostamatta.

Jee, pätkisjuustokakku jääkaapissa ja kissa löysi kilinäpallonsa ja samasta piilosta paljastui hierontapallo! Ja imuroin jee!

Nuo piilot onki kummallisia, viime viikolla siivottiin perusteellisesti, siirrettiin tv-tasot ja soffat yms. ja ei nähty kilinäpalloa ja yhtäkkiä myöhään illalla kesken meidän nukkumaan menon jostaki kaivoi kilinäpallon ja meteli alkoi. :D Kaikki lelut kyllä työntää sohvan alle ja sit itkee niiden perään ku on ite piilottanu ne sinne.

Tein juuri testin meidän 65-tuumaisella 4k-telkulla 2,5 metristä eli siitä missä sohva on meillä. Pysäytyskuva jostain sedästä Youtubessa ja sitten rämpytettiin eestaas resoluutio 4k ja sen mikälie perus full hd välillä. Mä olen aivan puusilmä mutta kyllä huomasin että selvästi havaittava ero on kuvan tarkkuudessa. Partakarvat näkyivät jokainen erikseen ja paidan tekstuurit tarkemmin jne.

Tein juuri testin meidän 65-tuumaisella 4k-telkulla 2,5 metristä eli siitä missä sohva on meillä. Pysäytyskuva jostain sedästä Redtubessa ja sitten rämpytettiin eestaas resoluutio 4k ja sen mikälie perus full hd välillä. Mä olen aivan puusilmä mutta kyllä huomasin että selvästi havaittava ero on kuvan tarkkuudessa. Partakarvat näkyivät jokainen erikseen ja paidan tekstuurit tarkemmin jne.
Nii-i.

Sauna lämpiämään.

Vaikean näköisiä miehiä salilla, kun näköetäisyydellä on tankotanssitunti.

Kaveri käy siellä tunneilla kans ja sano, että toivottavasti sieltä salin puolelta ei niitä tankotanssitunteja kovin paljoa seurata. Mutta ei hätiä! Minä ajattelin, että ens vuonna voisin taas sen aloittaa. Sitten ei ole vaikean näköisiä miehiä enää missään, kun siellä pyörii tämä sika vartaassa.

Mää en kestä! Meidän iskällä oli muistaakseni tommonen ja pelasin sillä salaa matopeliä.
Haha, se on mulla just matopelipuhelimena. Sitten on varalla 3310 ja 3510i.

Pari vanhaa Nokialaista pitäis vielä haalia, kun tulee vastaan.

Tein taas tunteroisen kotitöitä, niitä vähä enemmän kolmiossa mitä yksiössäni oli. Sit lapset (=kisut) huusi ja tappeli niin piti niitäki ojentaa. Kissoissaki ihan tarpeeksi perheen jäseniä miehen lisäksi. :LOL: Nyt oon alekokin ansainnu ku on siisti koti ja kuusi punttitreeniä sekä tunnin aerobinen tehty viikkoon. Olin reipas vaimoke ku vein miehen aamuaikaisella koulutukseen ja iltapäivällä vein sen töihin aikataulullisista syistä. Oisin muuten saanu nukkua niin pitkän ku huvittaa. :ROFLMAO: Onneksi vietiin yömyöhään sen auto hyville hollille niin se pääsee yöllä sit kotiin töitten jälkeen. Ilmaiset parkkipaikat vähä kortilla keskustassa eikä viiti päivän palkan eestä maksaa pysäköinnistä.

Vois kysyä, onko asialle mitään tehtävissä maailmanlaajuisesti. Ikkunoita on selvästi liikaa, jos vaikka rajoitettas niin, että ikkuna per asukas. Jos nuppiluku vähenee, vanerit ikkunaan.

Tein juuri testin meidän 65-tuumaisella 4k-telkulla 2,5 metristä eli siitä missä sohva on meillä. Pysäytyskuva jostain sedästä Youtubessa ja sitten rämpytettiin eestaas resoluutio 4k ja sen mikälie perus full hd välillä. Mä olen aivan puusilmä mutta kyllä huomasin että selvästi havaittava ero on kuvan tarkkuudessa. Partakarvat näkyivät jokainen erikseen ja paidan tekstuurit tarkemmin jne.
En aivan ymmärrä testimetodia. Eihän se striimi muutu miksikään vaikka miten rämppäisit 4k-FHD, kun kuva on pausella? Toi vaan sitten skaalataan telkkarissa/toistimessa ja tossa testataan skaalaimia tai sitten en käsitä mistä puhut.

E. En nyt jaksa laskea, mutta kyllä karkeesti arvioiden 2.5 metrin päästä perushyvällä näöllä ero tulisikin ainakin lievästi huomata 65" töllöllä.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom