Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tehty:
- työt
- kuntosalijuNppa
- automobiilin pesu

Tekemättä:
- vaakakiertoja sohvalla 4-5 tuntia
- pano: maaten

6 kananmunaa, sipuli ja 2 grillimakkaraa. Lisäksi 2* tortilla kaikilla mausteilla, jliha, ilman punajuurta

e en laita kuvaa :rolleyes: jätetään ne annoskuvat laardille

Eilen muuten tein niin, että imuroidessani osuin paskaan. Kissanpaskaan. Kissa oletettavasti oli lähteny vauhdilla paskakopistaan niin että paskaa vain lenteli eteiseen. Pehmeä pökäle oli maastoutunut mattoon, kenkien taakse. En edes tajunnut sen olevan ensin paskaa kun osuin siihen, vaan luulin että sieltä kierähti ulkoatullutta lehtiroskaa tms. Ennenkuin ymmärsin minkä kanssa olin tekemisissä, paskaa oli jo ehtinyt imeytyä imuriin,sotkea sen suuttimen harjaksineen sekä tuhriintua mattoon ja lattiaan.

Oli hyvin lähellä, etten välittömästi muuttanut kissaa uusiksi rukkasiksi. Mies sai pestä maton.

Näillä on palkkio ei palkka. Eikä työsuhdetta kun on luottamustoimi. Niin ei myöskään irtosanomisen vaaraa.

Miinuspuolena, koska luottamustoimi, ei vapaata eikä yksityisyyttä vaan olet 24/7 toimessa.

Julkisuuskinostus negatiivinen.
Harkitse nyt vielä, sullahan valmiiksi pitkän linjan kansanedustajan tukkakin.

Oli hyvin lähellä, etten välittömästi muuttanut kissaa uusiksi rukkasiksi.

"Mistä sinä oikein puhut? Minä olen kiltti kissa enkä tiedä asiasta mitään, kuinka kehtaat edes epäillä? Naapurin kissa on varmaan päässyt livahtamaan ovenraosta sisään ja tehnyt pahojaan..."

begging-cat-with-wide-eyes.webp

Eilen muuten tein niin, että imuroidessani osuin paskaan. Kissanpaskaan. Kissa oletettavasti oli lähteny vauhdilla paskakopistaan niin että paskaa vain lenteli eteiseen. Pehmeä pökäle oli maastoutunut mattoon, kenkien taakse. En edes tajunnut sen olevan ensin paskaa kun osuin siihen, vaan luulin että sieltä kierähti ulkoatullutta lehtiroskaa tms. Ennenkuin ymmärsin minkä kanssa olin tekemisissä, paskaa oli jo ehtinyt imeytyä imuriin,sotkea sen suuttimen harjaksineen sekä tuhriintua mattoon ja lattiaan.

Oli hyvin lähellä, etten välittömästi muuttanut kissaa uusiksi rukkasiksi. Mies sai pestä maton.
Jos sua lohduttaa niin kerron tarinan kun mulla oli joskus koiranpentu.

Mulla oli nuorena miehenä ekan exän kanssa äärettömän herttainen mutta hieman ylivilkas mopsi. No sillä alkoi jotain ensimmäisiä koiramenkkoja (tms. En edes muista miksi tollaset hommattiin) ja hommattiin sille eläinkaupasta vaipat. Ne on sellaset ns housut mihin laitetaan side ja häntä tulee sellasesta reiästä läpi. Tässä kohtaa pitänee mainita ettei kyseinen otus ollut täysin sisäsiisti vaan sille sattui ajoittain vahinkoja.

No olin sit yksin himassa ja lähdin salille jättäen koiran yksin kotiin. Muutamaa tuntia myöhemmin palailin väsyneenä treenistä ja näky oli aika mieltä ylentävä. Koira makaa lattialla hieman syyllisen näkösenä ja kämppä haisee tunkiolta. Mietin mistä se haju lähtee ja katselin ympäri kämppää niin kirjaimellisesti joka paikka, sohvasta lähtien, oli täynnä paskaviiruja. Se oli siis päättänyt ettei jaksa odotella salin ajan ja päättänyt paskoa, ja sitten siistinä koirana huomannut että perkele nyt meni jotain pieleen ja laahannut etujaloilla vetäen itseään ympäri lattioita ja kaikkia tasoja mille pääsee pyyhkien persettä lattiaan. Siellä ne sitten mukavasti tursusi ulos siitä häntäkolosta jättäen hienon ruskean viivan pitkin 40neliön kerrostalokämppää ja sohvaa. Makkariin ei sentään muistaakseni päässyt.

Eilen muuten tein niin, että imuroidessani osuin paskaan. Kissanpaskaan. Kissa oletettavasti oli lähteny vauhdilla paskakopistaan niin että paskaa vain lenteli eteiseen..

Kuulostaa tutulta(y)

Miksi kissa ampaisee vauhdilla pois hiekkalaatikolta löysät roiskuen? Toinen kisu on rauhallinen ja peittää kasan aina huolellisesti.(n)

Mitähän helvettiä nyt taas?

Juot kahvia tai teetä -> soija lentää.
Syöt -> soija lentää.
Kävelet -> soija lentää.
Käyt salilla -> meinaat hukkua soijaan.

Ja kaikista paras:
Menet nukkumaan -> soija lentää.

Minun kissini on äärimmäisen laatikkosiisti, joka ikinen pökäle ja pissi on ollut täsmällisesti laatikon reunojen sisäpuolella. Hän onkin tietysti vielä nuori ja vetreä ja epädementoitunut. Joskus täytyy jo laatikolta poistumisen jälkeen tulla suorittamaan vielä toinen peittelyrundi saavutuksille. Ja monesti, kun asettaudun laatikon äärelle puhdistusoperaatiota varten, kissa muistaa, että perkele täällähän olikin yksi kökkäre suolessa jemmassa tai liru tuloillaan rakosta ja sitten pitää siinä mun kannustaessa vieressä käydä vähän asioimassa. Mmmm hajut tuoreimmillaan!

Back
Ylös Bottom