Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ole eläessäni tehnyt niin rumaa täytekakkua kuin tänään tein. Ihan hävettää.

Toisinaan työ on tekijänsä näköinen.

Eiku mä mietin sua sitä tehdessäni.

JbLhvtciPFyJo3qJuL5vWi84.jpeg

Tein tässä hieman taustatutkimusta.

Minulle on nääs kerrottu, että lihan syönti on pahasta, esimerkiksi koska elukoille syötetään soijaa rehussa. Tätä argumenttia on tuputettu minulle aina, kun olen kritisoinut soijan tuotantoa alueilla, joissa sademetsät on kaadettu soijan tuotannon alta. Vastaus on ollut se, että entistä pahempi on tapani syödä lihaa, sillä elukoille syötetää soijarehua.

Empiirisen tutkimukseni ja konsultoinnin mukaa tutulla maitotilallisella ei soijaa naudoille syötetä. Ruohoa pelloilta ja itse kasvatettua viljaa jauhetaan itse jauhoiksi ja sitä naudoille.

Ei soijaa lainkaan. Tässä tämä totuus taas oli, kun hieman selvitti asiaa. Näin siis punaisen lihan kohdalla. Se on ainakin siis isänmaallinen valinta.

Kämppä on jo lähes kokonaan siivottu ja laitettu kuntoon, pientä askartelua harrastepöydällä ja nyt pölynimuriostoksille. Elämä on: jännittävää.

Pitäiskö hakee pitsa iltapalaksi?

negative, koska: ei miellytä corerytkyt päällä ajaminen ja nahka, jotka Minulla on, vaatii sen parikymppiä ja aurinkoa
Suosittelen viileemmille keleille parempaa (l.paksumpaa) ja reiätöntä nahkaa. Ite nahkatakissa vielä +3:ssa. Housuina
tosin tekstiilit. Nahkabyysat vain radalla.

Ruokinkohan mä tota kissaressua tarpeeks, äsken se yritti syödä mun leikattuja kynnenpaloja :confused::ROFLMAO: Ei saanut sentään menemään alas asti.

Minusta taas tuntuu, että ruokin tätä liikaa..

B7B1DB47-CE33-4AEC-B275-4359DE7A617E.webp

Kauhistuttaa palata töihin huomenna. Toisaalta on ehkä ihan hyvä etten mä vietä enää vaan pelkästään kotona aikaa ja kuvaa kaikkea mitä kissa tekee.

Kyllähän meni kolme ribsiä nopsaan alas. Hakisin lisäksi kolme big mäkkiä ellei lähimmät kultakaaret olisi himputin kaukana.

Minusta taas tuntuu, että ruokin tätä liikaa..

katso liitettä 150112

Kauhistuttaa palata töihin huomenna. Toisaalta on ehkä ihan hyvä etten mä vietä enää vaan pelkästään kotona aikaa ja kuvaa kaikkea mitä kissa tekee.

Samoin pitäis lomilta palautua huomenna töihin. Hirveetä kyytiä tässä on neljä viikkoa mennyt vähän muuttoa tehdessä ja kissaa kuvaillessa, miten ihmeessä kerkeää 8 tuntia päivästä tehdä jotain järkevää... Paree olis olla mukava rokotusputki huomiseks, nyt ei kykene.

Samoin pitäis lomilta palautua huomenna töihin. Hirveetä kyytiä tässä on neljä viikkoa mennyt vähän muuttoa tehdessä ja kissaa kuvaillessa, miten ihmeessä kerkeää 8 tuntia päivästä tehdä jotain järkevää... Paree olis olla mukava rokotusputki huomiseks, nyt ei kykene.

Mä oon ollu melkein kolme kuukautta kotona ja nyt on jostain syystä semmonen ajatus, etten muka pysty työpäivinä tekemään mitään muuta ku vaan niitä töitä. Eniten harmittaa se, etten pysty nukkumaan mun aamupäiväunia enää. Ihan paskaa.

Back
Ylös Bottom