Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole eläessäni tehnyt niin rumaa täytekakkua kuin tänään tein. Ihan hävettää.
Toisinaan työ on tekijänsä näköinen.
Eiku mä mietin sua sitä tehdessäni.
Huh. Rajua. Joxusta tehään kerrosateria ja nugetei. Osanottoni.Minä pian kerrosateria plus nugetteja.
Pitää. Tänään kebabpizza.Kämppä on jo lähes kokonaan siivottu ja laitettu kuntoon, pientä askartelua harrastepöydällä ja nyt pölynimuriostoksille. Elämä on: jännittävää.
Pitäiskö hakee pitsa iltapalaksi?
Suosittelen viileemmille keleille parempaa (l.paksumpaa) ja reiätöntä nahkaa. Ite nahkatakissa vielä +3:ssa. Housuinanegative, koska: ei miellytä corerytkyt päällä ajaminen ja nahka, jotka Minulla on, vaatii sen parikymppiä ja aurinkoa
Riippuu keneltä kysyy. Tuskin.Ruokinkohan mä tota kissaressua tarpeeks
Ruokinkohan mä tota kissaressua tarpeeks, äsken se yritti syödä mun leikattuja kynnenpalojaEi saanut sentään menemään alas asti.
Minusta taas tuntuu, että ruokin tätä liikaa..
katso liitettä 150112
Kauhistuttaa palata töihin huomenna. Toisaalta on ehkä ihan hyvä etten mä vietä enää vaan pelkästään kotona aikaa ja kuvaa kaikkea mitä kissa tekee.
Samoin pitäis lomilta palautua huomenna töihin. Hirveetä kyytiä tässä on neljä viikkoa mennyt vähän muuttoa tehdessä ja kissaa kuvaillessa, miten ihmeessä kerkeää 8 tuntia päivästä tehdä jotain järkevää... Paree olis olla mukava rokotusputki huomiseks, nyt ei kykene.