Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minullakin on ollut matokomposti kesän partsilla. Ihan håmåna oli keväällä banaanikärpäsiä siinä ja en päässyt millään eroon niistä. Saa nähdä oisko pinnan kuivuus auttanut, jos ei, niin käsky käy viedä mättäälle.

Muna, toukka, kotelo, perhonen. Tai tässä tapauksessa kärpänen.
Oliko se täydellinen muodonvaihdos?

Olispa itselläkin mahdollista.
Taitaa olla joo, siellä pupassa ilmeisesti tapahtuu jännittäviä asioita kun toukan kudokset tuhoutuvat täysin ja korvautuvat kärpäsen kudoksilla.

Aloitin meidän ovien defixausprojektin. Meillä on lähes kolmekymmentä pyökinväristä kaapinovea ja etusarjaa, jotka on fixattu valkoiseksi d-c-fixillä joskus neljä vuotta sitten. On jokseenkin puuduttava homma poistaa ne, ettei tule sanomista kun ne salaa fixattiin alunperinkin. Hiukan liimarantuja näkyy jäävän mutta onneksi kaupasta löytyi pirun kallis, mutta kohtuu myrkytön liimatöhryjen puhdistusaine jolla pyyhkimällä liima lähtee vaivattomasti eikä kaapinovikaan kärsi.

Tuli muuten mieleen että tästähän on tulossa melkoinen älykköketju, kun jäseninä on jo kolme tohtoria.
Eli Delgado, seinäjokinen tohtori Sykerö ja sitten vielä tämä porilainen pillutieteen tohtori Gonza.

Sen takia sinä ja minä ollaan täällä pitämässä tasoa yllä... tai matalalla. Ettei olisi liikaa älykköjä ketjussa.

Sen takia sinä ja minä ollaan täällä pitämässä tasoa yllä... tai matalalla. Ettei olisi liikaa älykköjä ketjussa.
Minä myös omalta osaltani pidän tiettyä tasoa yllä. Tai alla.

E: Vähän harmittaa, että ei ole itsessä tohtoriainesta.

Joo kyllä me tyhmät pidetään lippu korkealla.

Nyt on tiskattu, kahvipannunkin puhdistin, syöty ja kahvit juotuna. Loppupäivän suunitelmia ei ole.

Huomenna pitäis leffassa käydä, onpas finnkino nostanut lippujen hintoja.

Tuli muuten mieleen että tästähän on tulossa melkoinen älykköketju, kun jäseninä on jo kolme tohtoria.
Eli Delgado, seinäjokinen tohtori Sykerö ja sitten vielä tämä porilainen pillutieteen tohtori Gonza.

Minä olen kumminkin vain valetohtori ja kaukana älyköstä. Ei unohdeta sitä. D&G ovat kumminkin virallisia tohtoreita.

Ruokabingo antoi lounaaksi enchiladat hapankerman ja hapankurkkujen kera.

Kaupassa oli hapankerman myynti lopetettu eikä hapankurkkujakaan ollut.

Back
Ylös Bottom