Deleted member 43228
Minullakin on ollut matokomposti kesän partsilla. Ihan håmåna oli keväällä banaanikärpäsiä siinä ja en päässyt millään eroon niistä. Saa nähdä oisko pinnan kuivuus auttanut, jos ei, niin käsky käy viedä mättäälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on parasta kun pakastimelle käy noin. Vähän raolleen niin johan on jäätä.Kätevää kun pizzaloota oli kammennut jääkaapin oven rakosilleen ylähyllyn avustuksella koko päiväksi. Tulihan siivottua kunnolla tyhjäksi.
Jos en olisi näin laiska niin olisin kauhean neuroottinen siivooja. Onneksi olen laiska.
Taitaa olla joo, siellä pupassa ilmeisesti tapahtuu jännittäviä asioita kun toukan kudokset tuhoutuvat täysin ja korvautuvat kärpäsen kudoksilla.Muna, toukka, kotelo, perhonen. Tai tässä tapauksessa kärpänen.
Oliko se täydellinen muodonvaihdos?
Olispa itselläkin mahdollista.
Tuli muuten mieleen että tästähän on tulossa melkoinen älykköketju, kun jäseninä on jo kolme tohtoria.
Eli Delgado, seinäjokinen tohtori Sykerö ja sitten vielä tämä porilainen pillutieteen tohtori Gonza.
Meinasin kirjoittaa ihan samaa, itsestä.Sen takia sinä ja minä ollaan täällä pitämässä tasoa yllä... tai matalalla. Ettei olisi liikaa älykköjä ketjussa.
Minä myös omalta osaltani pidän tiettyä tasoa yllä. Tai alla.Sen takia sinä ja minä ollaan täällä pitämässä tasoa yllä... tai matalalla. Ettei olisi liikaa älykköjä ketjussa.
Tuli muuten mieleen että tästähän on tulossa melkoinen älykköketju, kun jäseninä on jo kolme tohtoria.
Eli Delgado, seinäjokinen tohtori Sykerö ja sitten vielä tämä porilainen pillutieteen tohtori Gonza.
Arvostan etenkin perjantain anatomian oppituntiasi erittäin paljon.Minä myös vastaan osaltani puujalkavitseillä ja pe tisseillä siitä, ettei vaan vahingossakaan pääse taso nousemaan liiaksi! Nih!