Coca cola zero vadelma, oli vaan ostettava.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko millaista? Vois kans maistaa, kun kävelee vastaan.Coca cola zero vadelma, oli vaan ostettava.
Mutta, ei tarvi pelätä notta vääntyis! Katkee suorilta. Näppärää.Kardaanin osat on valua ja mahdollisesti myös karkaistu.
Ei hele.
Elämme jännittäviä aikoja!
Oliko millaista? Vois kans maistaa, kun kävelee vastaan.
Joo, onhan se noinkin. Eikä kaikkea voi hyväksyä, koska kyseessä on "toinen kulttuuri", enkä hyväksykään.Minusta on aika paljonkin pahaa siinä, jos kulttuurisella tasolla "mies on pohjimmiltaan sika ja pitää naista alempiarvoisena". Yksilötasolla jokainen valitkoon vaikka kotikurisuhteen jos se on se oma juttu, mutta tässä ei taida olla yksilötasosta enää kyse. Oma isäni ja isoäitini joutuivat elämään elämänsä väkivaltaisen ja alkoholisoituneen isoisäni kanssa siksi, että 50-luvulla Suomessa oli tehty hyvin vaikeaksi yhteiskunnallisella tasolla valita muunlaista elämää, kuin kotirouva-elättäjämallin mukaista. Luojan kiitos niistä ajoista on tultu kauas, viis siitä kuinka monta kilometria nyt saan polkea pyörää työjuhtana räntäsateessa. Luojan kiitos mulla on myös sellainen tasa-arvolla pilattu suomalainen mies, en kyllä koskaan muunlaista ottaisikaan.

Tämä on kyllä saatanan hieno ominaisuus ihmisessä. Itse pääsin jostain madafakin ujoudesta eroon noin yläasteella kun yhtäkkiä koin valaistuksen että mähän oon vittu kaikkien yläpuolella. En siis sitä mitenkään toitottanut. Sisäisesti vaan tajusin. Siitä lähtien osannut nauraa itselle enkä ole välittänyt muiden ilkkumisista. Enkä nyt tarkoita että mulkku olisin. (voin toki ollakkin)
Milllä ilveellä opettaisin tämän tyttärelle. Ettei tulis niin huonoa itsetuntoa ku sen mutsilla oli teini-ikäisenä. Taitaa olla väistämätöntä kun syntyi ilman kullia.
Ainoa oikea on Pepsi Max.
Mulla itsetunto on iän myötä kehittynyt, ei mua enää niin paljoa hävetä tai jännitä mitä nuorempana
Olisipa ollut vähän vähemmän sitä alle kolmekymppisenä. Viipotin menemään paljoa välittämättä. Noh, joku ajaa possulla ja joku paikallisjunalla.![]()
Possuun siis pääsee, kun viettää sen ekat 25 vuotta neljän seinän sisällä ilman sosiaalista elämää. Jei.![]()