Enkä edes ole niin kohtelias, että laittaisin heti pois, vaan mies joutuu kuuntelemaan sitä myös.
Hyvä! Siikkeri on semmonenki musiikkinatsi tällä foorumilla, että tämä on hyvä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enkä edes ole niin kohtelias, että laittaisin heti pois, vaan mies joutuu kuuntelemaan sitä myös.
Esim. Kun joskus kun mies tulee kotiin, niin täällä soi Antti Tuisku, erityisesti Ihan tavallista mulle kuuluu, johon olen rakastunut.
Suosittelen suhtautumaan miehen omaa sigua lainaten; "A wise man’s life is based around fuck you"Hyvä! Siikkeri on semmonenki musiikkinatsi tällä foorumilla, että tämä on hyvä!
En minä tiedä. :D Ei ainakaan kun olen samassa tilassa.Pakko kysyä mielenkiinnosta kuunteleeko Heatseeker porilaisten marssia, jääkärimarssia tai muita sotilasmarsseja?
Pikkuriikkisen elämä harmittaa eli täytyy kokeilla shoppailuterapiaa. Nokka kohti Bauhaussia.
Kaktuksia?Ostin seitsemän viherkasvia.
Rannekanavajuttua taidetaan hoitaa leikkauksella?
Suosittelen suhtautumaan miehen omaa sigua lainaten; "A wise man’s life is based around fuck you"
Tai ehkä sopivammin meille tytöille esikuvana, lainaa queen Mirreniä;
![]()
"Syvä iskumme on, viha voittamaton,Pakko kysyä mielenkiinnosta kuunteleeko Heatseeker porilaisten marssia, jääkärimarssia tai muita sotilasmarsseja?
Kaktuksia?
Oli muuten jumalattoman hyvä biisi. Mutta nokitan silti.Hyvästä musiikista puheen ollen. Tämä on hyvä. Parempiki ku hyvä. Erinomainen.
Hyvästä musiikista puheen ollen. Tämä on hyvä. Parempiki ku hyvä. Erinomainen.
E. Vaihdoin videon ku löyty parempi.