Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Esim. Kun joskus kun mies tulee kotiin, niin täällä soi Antti Tuisku, erityisesti Ihan tavallista mulle kuuluu, johon olen rakastunut.
Enkä edes ole niin kohtelias, että laittaisin heti pois, vaan mies joutuu kuuntelemaan sitä myös.

Pakko kysyä mielenkiinnosta kuunteleeko Heatseeker porilaisten marssia, jääkärimarssia tai muita sotilasmarsseja?

Hyvä! Siikkeri on semmonenki musiikkinatsi tällä foorumilla, että tämä on hyvä!
Suosittelen suhtautumaan miehen omaa sigua lainaten; "A wise man’s life is based around fuck you"

Tai ehkä sopivammin meille tytöille esikuvana, lainaa queen Mirreniä;
DZxrfsPXkAArGhF.jpg

Pakko kysyä mielenkiinnosta kuunteleeko Heatseeker porilaisten marssia, jääkärimarssia tai muita sotilasmarsseja?
En minä tiedä. :D Ei ainakaan kun olen samassa tilassa.

IMG-20180818-WA0009.webp

Rötjäkkeet nii viattomia muka ku nukkuvat. :LOL: Ite sain just vaatteet päälle, mutta makoilu sängyssä jatkuu edelleen vaikka kympiltä jo heräs. Ei kiirettä lomalla.:LOL:

Liitteet

• Screenshot_20180818-152329.webp
    Screenshot_20180818-152329.webp
    58,1 KB · Katsottu: 168
Suosittelen suhtautumaan miehen omaa sigua lainaten; "A wise man’s life is based around fuck you"

Tai ehkä sopivammin meille tytöille esikuvana, lainaa queen Mirreniä;
DZxrfsPXkAArGhF.jpg

No jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin Siikkerin kans on aina mukava vääntää näistä musiikkiasioista. Kun se ei niistä mitään tiedä. Eiku. Kkhhehheheheheheee...

Hyvästä musiikista puheen ollen. Tämä on hyvä. Parempiki ku hyvä. Erinomainen.

E. Vaihdoin videon ku löyty parempi.

Vähän turhan laahaava ja pitkäveteinen biisi. Ortodoksirekvisiitan käytössä kyllä onnistuttu. "Skeemamunkin" asu on ihan IRL vaikuttava näky. Näillä pojilla risti kiepsahtunut vikasuuntaan ja taitaa tekstitkin olla jotain muuta :LOL:

Back
Ylös Bottom