Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en oo saanu yhtään mitään aikaseksi tänään. On tässä vielä loppupäivä aikaa, mutta silti. Vähän ehkä hävettää.

Voisitko mainita jonkun hyvän rakkauselokuvan?
Ei nyt ihan heti tule mieleen.

Voi mistä mä alottaisin! Ikisuosikkeja on Ylpeys ja ennakkoluulo, Piukat paikat ja Rakkautta vain. Niin ja Titanic! Clueless on kans ihan rakkaushömppää. Ai että.. pitääki hakea jätskiä ja pitää leffailtaa tänään.

E. Ihan meinas tärkein unohtua! Kaunotar ja Hirviö!❤️

Läheisen palvelutalon paappa oli ruokakaupassa pukeutuneena shortseihin, joiden alla oli kirjavat pitkälahkeiset kalsarit. Kesä voi olla myös asennekysymys.

Nyt alkoi nyppimään.

"Iloitsen laillisen abortin kieltämisestä, koska elämä on minulle pyhä". Ihan kiva juttu. Minäkin arvostan elämää. Voisin jopa sanoa, että elämä on pyhä. Minulle elämän pyhyyden arvon korostaminen ei vaan pääty siihen, kun tämä elämän ihme syntyy maailmaan. Tai, että tämä uusi elämä on kallisarvoisempi kuin se elämä, jonka sisällä se on kasvanut. Kun kaikille tytöille ja naisille ja myös miehille on saatavilla ilmaista/erittäin halpaa ehkäisyä ja ehkäisyvalistusta, kun raskaana olevalle on tarjolla neuvolapalveluita ja turvallinen synnytys, kun aviottoman lapsen synnyttämiseen ei yhteisössä liity mitään negatiivista lasta/äitiä syrjivää käyttäytymistä, kun vähävaraista lapsiperhettä tuetaan taloudellisesti ja lapsella on tasavertaiset mahdollisuudet terveydenhoitoon ja koulutukseen riittävän hyvinvoivassa ympäristössä, niin silloin elämän pyhyyden korostaminen puheissa on samalla tasolla tekojen kanssa - ja tässä asiassa teot merkitsevät niin paljon enemmän kuin sanoilla hymistely.

Jos iloitsee laillisen abortin kieltämisestä/sen saamisen tiukasta rajoittamisesta, niin silloin iloitsee puoskareiden käsiin kuolleista tytöistä ja naisista, heidän läheistensä surusta sekä köyhyydessä epätoivottuina kasvavien lasten kärsimyksistä.

Kaikki raskaudet eivät valitettavasti saa alkuaan rakkaudesta. Kaikkien vauvojen syntymää ei odoteta ilolla.

Voisipa nämä lukuisat uhrit kuljettaa näytille vaikkapa Vatikaanin porteille unohtamatta maailman kaikkia muita samaa kantaa kannattavia uskonnollisia seurakuntia ja konservatiivipoliitikkoja. Muutama kuiviinvuotanut nainen ja paritusinaa laiminlyötyä lasta voisi löytyä myös T. Soinin eteisestä. Olisi hieno tilaisuus perehtyä elämän pyhyyteen ihan lähietäisyydeltä!

Katsoiko kukaan eilistä Ylen dokumenttia pimpoista?

enolemikaan.jpg

höhö.

images

Huomenna saa kuulla mitä operoitavaa hampaissa on.

Viime ajasta on aikaa. Sanoo varmaan että ei näistä purukalustoa enää tehdä.

Back
Ylös Bottom