Mites toi Skynet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida ihan näin onnistua, kuten joku jo taisi mainitakin. On tosin joskus käsittääkseni kikkailemalla toiminut (itse en ole käyttänyt), mutta Google on rajannut mahdollisuuden pois:https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viih...astin-kanssa-pelkaellae-puhelimellakin-486434Mulla on pulma. Mun pitäis isukille hommata yllärinä älypuhelin ja chromecast. Mutta toimiiko cc ilman wlania?
Luurin hommataan sitten liittymä jossa on netti mutta erillistä nettiä kotiin sille on turha hommata.
Jos cc ei toimi ilman wlania niin miten ratkaisen pulman? Kun olisi kiva vaikka YLE areenaa katsella telkkarista eikä kännykän näytöltä.
Luin kolme iltaa Kuukausiliitteestä juttua Lintulan luostarista. Joka kerta kun aloin lukemaan, tuli uni silmään ja piti alkaa nukkumaan.
259 viestiä vielä jäljellä.Vasta puoliysi ja sähköposti loman jälkeen siivottu. On delete viuhunut.
Olen pari kertaa ohi ajaessamme sanonut miehelle, että haluaisin käydä siellä. Ei ole tullut mentyä. Pitäisi vaan mennä yksin.Lintulan luostari on kyllä kiva paikka. Tai ainakin oli sillon, kun oon ollut lapsi. Käytiin siellä joka kesä moikkaamassa isotätiä, kun se oli siellä nunnana.
Oon miettiny, että pitäis mennä siellä taas käymään joskus, mutta en oo saanu aikaseksi.
EM-tuomio: Ruotsalaisurheilija ei häpeillyt esitellä muotojaan – kisapöksyt menivät jo mauttomuuden rajalle
Itellä ainakin toimii chromecast hyvin luurin kautta. Areenaa pystyy hyvin katselemaan ja netflixiä, ruutua, yms.Mulla on pulma. Mun pitäis isukille hommata yllärinä älypuhelin ja chromecast. Mutta toimiiko cc ilman wlania?
Luurin hommataan sitten liittymä jossa on netti mutta erillistä nettiä kotiin sille on turha hommata.
Jos cc ei toimi ilman wlania niin miten ratkaisen pulman? Kun olisi kiva vaikka YLE areenaa katsella telkkarista eikä kännykän näytöltä.
Ja jaat luurilla nettiä samalla?Itellä ainakin toimii chromecast hyvin luurin kautta. Areenaa pystyy hyvin katselemaan ja netflixiä, ruutua, yms.
Ei oo muuta nettiä kuin luurissa. Jaan siitä kaikkiin muihin laitteisiin.Ja jaat luurilla nettiä samalla?
Mää meinaan mietin tuota chromecastiä ja ois muistikuva, että se jäi vaan hankintaa vaille. Tosin, en oo saletti, että sekotinko läppäriä samaan syssyyn, kun se on aina reissussa kuitenkin mukana.
Khaddilla on kyllä derrier kunnossahttps://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000005788610.html
Itse veikkaisin, että kuuman kisapäivän jälkeen Khaddin pöksyt olivat sittenkin vahvikkeen kohdalta varsin maukkaat.
![]()
![]()
Varmista vielä, eli jaat nettiä luurilla samalla, kun luurin kautta pyörii esim yle areena ja jaat sen taas sille chromecastille. Eli mitään muuta laitetta ei ole käytössä, tablettia sun muuta läppäriä?Ei oo muuta nettiä kuin luurissa. Jaan siitä kaikkiin muihin laitteisiin.
Hyvin pystyy vaikka pakkista selata tabletilla samaan aikaan.