Piti nousta syömään jos vaikka tulis uni paremmin, söin menin takas maate ja mikä parempi ajankohta alkaa pohtimaan maanantaita kuin lauantaina kello 23.23.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä oo tullu kyykättyä, eikä muutenkaa treenattua muutamaan viikkoon. Huonolle vaikuttaa tilanne ja kunto.Heeej kaisla, ookko kyykänny, joko on menty mun ohi?
Tosin, itsellä varmaan tulokset tippunut.![]()
F=maObeesina eteenpäin.
Jos se onkin vaan joku pääsyöpä tms?Aamupalaksi buranaa.
Ehkä ainoa asia mitä odotan vanhenemisesta on se, että tämä saatanan migreeni loppuisi.
Onkohan finku pyllistänyt nyt jossain turuilla ja toreilla, kun ei oo kuulunut sitten viime reissun, kun meinasin pisnesmiehet vähän jekuttaa.
Yksin olin.Pepe taas saunomassa?
#kahvi
Kuulostaa, että sitä on bailattu rankalla kädellä pikkuhousut vilkkuen. Hyvä!Ei, olen ollut hieman kiireinen ja kipeä viimeiset seitsemän päivää! Perjantaina sitten palattiin omalle tasolle ja vilauteltiin pikkuhousuja paikallisessa teinihelvetissä. Joku nykäisi minut korokkeelle tanssimaan, eikä näillä säillä pidetä vielä housuja
Toki nyt hame oli!
Aijai. Eilinen oli hyvin matalan aktiivisuuden päivä. Tänään voisi vaikka tehdäkin jotain.
Hoho, no nyt on ollut kulkuväline herralla kunnossa! Valitettavasti en.Oliko muuten @Joxuz eilen illalla heinän kaadossa?
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/paihtynyt-mies-ajoi-valtatiella-ruohonleikkurilla-201131576
Niin olisi naurattanutkin, kun toisella on niin lyhyt siili, että värin näkymiseksi sen pitäisi olla väriviiva päänahassa.Näin unta, että Heatseeker ja Fea oli kylässä. Fea oli värjännyt tukan punaiseksi, ja myös mr. seekerillä oli tukassa samalla värillä vedetty keskeltä.
Nauratti.