Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piti nousta syömään jos vaikka tulis uni paremmin, söin menin takas maate ja mikä parempi ajankohta alkaa pohtimaan maanantaita kuin lauantaina kello 23.23.

IMG-20180811-WA0002.webp

Viikonlopun paras uutinen oli kun kuulin, että C-perhemarketissa oli B&J- jätskiä myynnissä sikahalvalla.

Vaikka päätin kieltäytyä kaikista herkuista hetken ajan, niin vähän piti iltavuoron jälkeen maistaa. Ja oli niin hyvää kuin muistinkin.

Nyt on kuusi ja rapiat työpäivää taputeltu. Yks vapaa ja sit taas.

Minä noin 99,9% pystyn. Mutta kukaan ei ole täydellinen. En edes minä.

Jätski on ainut herkku mitä syön.

Aamupalaksi buranaa.

Ehkä ainoa asia mitä odotan vanhenemisesta on se, että tämä saatanan migreeni loppuisi.

Onkohan finku pyllistänyt nyt jossain turuilla ja toreilla, kun ei oo kuulunut sitten viime reissun, kun meinasin pisnesmiehet vähän jekuttaa.

Ei, olen ollut hieman kiireinen ja kipeä viimeiset seitsemän päivää! Perjantaina sitten palattiin omalle tasolle ja vilauteltiin pikkuhousuja paikallisessa teinihelvetissä. Joku nykäisi minut korokkeelle tanssimaan, eikä näillä säillä pidetä vielä housuja :LOL:

Toki nyt hame oli! :giggle:

Aijai. Eilinen oli hyvin matalan aktiivisuuden päivä. Tänään voisi vaikka tehdäkin jotain.

Ei, olen ollut hieman kiireinen ja kipeä viimeiset seitsemän päivää! Perjantaina sitten palattiin omalle tasolle ja vilauteltiin pikkuhousuja paikallisessa teinihelvetissä. Joku nykäisi minut korokkeelle tanssimaan, eikä näillä säillä pidetä vielä housuja :LOL:

Toki nyt hame oli! :giggle:

Aijai. Eilinen oli hyvin matalan aktiivisuuden päivä. Tänään voisi vaikka tehdäkin jotain.
Kuulostaa, että sitä on bailattu rankalla kädellä pikkuhousut vilkkuen. Hyvä!

Minä aloin jo huolestua, että onko finku jäänyt esimerkiksi hotellihuoneeseen jumiin jonkun rahapäällikön solmuttamana.

Näin unta, että Heatseeker ja Fea oli kylässä. Fea oli värjännyt tukan punaiseksi, ja myös mr. seekerillä oli tukassa samalla värillä vedetty keskeltä.

Nauratti.
Niin olisi naurattanutkin, kun toisella on niin lyhyt siili, että värin näkymiseksi sen pitäisi olla väriviiva päänahassa. :LOL:

Back
Ylös Bottom