Laardi
VIP
Minä valinnut asuinhuoneistoni kriteerillä: kävely/pyöräilymatkan päässä työmaasta
Tämä.
Kaikki elämässä tulisi olla kilometrin säteellä. Muuten toteutuu, mutta kävelymatka duuniin on 1,1km.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä valinnut asuinhuoneistoni kriteerillä: kävely/pyöräilymatkan päässä työmaasta
Kaikki elämässä tulisi olla kilometrin säteellä
Lähde olisi kyllä kiva, mutta en ihan rehellisesti usko tuon olevan kovinkaan kaukana totuudesta.voi sitä naurunremakkaa, jos tämä pitää paikkansa. "Mies, jonka Ersson pelasti koneesta ja palautukselta on nyt paljastunut raa`aksi väkivaltarikolliseksi. Niin ikään Ersson oli varma, että pelastaa miehen varmalta kuolemalta kotimaassaan mutta mies olikin vapaaehtoisesti palaamassa kotimaahansa Afganistaniin. Hän oli itse oma-aloitteisesti hakeutunut Maahanmuuttovirastoon paluumatkan järjestelyä varten."
tuosta kuvasta ei puutu kuin aasinhattusiinäkään tapauksessa Toukon irvistys ei hyydy
![]()
Ai niin! Soiteltiin yöllä @Mursuke en kanssa ja sovittiin, että mennään kaljalle. Eduskuntatalon portailla odottelin, mutta oharithan nainen teki! Saatana.
Saavutko myös paikalle?Ai hitto, miten nyt pääs unohtumaan! Yritetään ens yönä uudestaan, lupaan tulla.