Noniin tulihan se aurinko esiin. Toivottavasti jaksaa paistaa vielä tän ja huomisen. Kohta salille ja siitä sitten möksälle rentoutuun. Nautin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai kun on tässä vaiheessa niin käy just noin: lapset aloittavat alakoulun.Hassusti kun itse on tässä vaiheessa, niin kaveri-/tuttavapiirissä alkaa olla vauvoja ja raskausuutisia. Miksei näitä tajunnut mätsätä niin, että valtaosa olisi samassa elämänvaiheessa samaan aikaan.
Olenkohan jotenkin tunnevikainen, kun ei itkettänyt siis yhtään saatella tyttöä kouluun. Ei myöskään itkettänyt päiväkodin tms. päättymiset. Joillekin nuo on niiiiiin tunteikkaita hetkiä.
Mä vedän vaan ilmakitaratuuletusta pitkin koulun kenttää, niin että hiekka pöllyää. Nyt olemme jo siinä pisteessä, että MUN ei periaatteessa tarvi olla missään mihinkään aikaan. Riittää että lapsi on. Jes!!!!!!!!!!!!
Hassusti kun itse on tässä vaiheessa, niin kaveri-/tuttavapiirissä alkaa olla vauvoja ja raskausuutisia. Miksei näitä tajunnut mätsätä niin, että valtaosa olisi samassa elämänvaiheessa samaan aikaan.
Minusta raskaus- tai vauva-ajassa ei ollut mitään sellaista, että en sitä voisi uudelleen kokea. Mulla oli helpot ja tyytyväiset vauvat.Et oo. En oo minäkään kauheesti itkeskellyt missään noissa jutuissa.
Mun tuttavapiirissä alkaa kans ihmiset vasta nyt tehdä noita vauvoja. Mä oon niin onnellinen, kun oma on jo kolmas luokkalainen. Se vauva-aika ei niin ihanaa ollut, että haluaisin vielä uudestaan kokea.
Hienoa. Oot ite ollut niin pihi, että oot luullut pankkienkin olevan. Sieltähän saa rahaa nykyään vaikka asuis sillan alla ja ois ilman työtä.Oon ihan täpinöissäni kun pankki ei tyrmännyt lainahakemusta vaan olisi jopa lainaamassa meille rahaa ja ainakin 200k asunnon olisimme saamassa!
Oon ihan täpinöissäni kun pankki ei tyrmännyt lainahakemusta vaan olisi jopa lainaamassa meille rahaa ja ainakin 200k asunnon olisimme saamassa!

Se varmaan maksaa sulle taattavan summan + korko 15% koko lainan maksuajalta..Minäki taannoin kysyin että mites tuota kun säästöjä on vaan vähän ja yksin pitäs ottaa lainaa enkä ketään halua takaajaksi niin pankista tuumasivat että kun maksukykyä on niin he takaa vakuudettoman osan. Siis pankki itse takaa mulle noin 20% itse myöntämästään lainasta![]()
Nojaa, kaksi vuotta sitten ääs-pankki kieltäytyi antamasta mulle 5000 euron lainaa, en vieläkään tiedä että eivätkö vain osanneet tulkita apurahakohtaa siitä verotietoläpyskästäni jonka sinne toimitinHienoa. Oot ite ollut niin pihi, että oot luullut pankkienkin olevan. Sieltähän saa rahaa nykyään vaikka asuis sillan alla ja ois ilman työtä.

Minusta raskaus- tai vauva-ajassa ei ollut mitään sellaista, että en sitä voisi uudelleen kokea. Mulla oli helpot ja tyytyväiset vauvat.
Ja elämä oli kivaa ja helppoa kun lapset olivat pieniä.
Ei se vaikeaa ole nytkään kun isoja ovat mutta kyllä mun mielestä lasten kasvatus ihan työstä käy.
En ikinä aloittaisi samaa rumbaa uudelleen.
Minäkään en itkenyt kun lapset aloittivat koulun. Sen sijaan olen itkenyt kun ovat loppettaaneet ala- ja yläkoulun. Rippikirkossakin olen itkenyt. Ikä on tehnyt tehtävänsä.
Ylppärit pelottaa kaikista eniten. Tai no onhan siinä vanhojentanssit ensin. Jos siellä itkisi molempien kohdalla tarpeeksi niin ei tarvitsisi sitten ylppäreissä pillittää.
Ei saa! Mulla oli ainakin tiukassa, että olisin saanut lainaa tarpeeksi kerrostalokolmioon.Hienoa. Oot ite ollut niin pihi, että oot luullut pankkienkin olevan. Sieltähän saa rahaa nykyään vaikka asuis sillan alla ja ois ilman työtä.