Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ilmainen vinkki köyhältä: Isommat bussifirmat vaihtaa säännöllisesti akut jolloin saattaa olla vielä parikin vuotta käyttöikää jäljellä.
Tulipa tuosta mieleen, että omallakin työpaikalla taitaa huoltosopimusvehkeissä akut vaihtua jollain tietyllä aikavälillä oli vikaa tai ei.
Pitääpä soitella tutulle huoltojumalalle.
Kylläpä kyllä, soitin ja taitaa löytyä pari 180Aahoota hintaan nolla euroa.

@narunpätkä
giphy.gif

Hassu miten tässä alkaa loppuviikkoa kohden piristymään oikein, kun tietää että pian ne vapaat koittaa! Perjantai tosin pilattu iltavuorolla mutta noh, eiköhän siitä selvitä.

Hassu miten tässä alkaa loppuviikkoa kohden piristymään oikein, kun tietää että pian ne vapaat koittaa! Perjantai tosin pilattu iltavuorolla mutta noh, eiköhän siitä selvitä.

Sama juttu! Huomiselle ja koko viikonlopulle on suunnitteilla kaikkea mukavaa. Lauantaina mökille saunomaan äijäporukalla.

Minä haluaisin kokeill golffia! Oliskohan se kuinka pitkästyttävää?
Olen kerran kokeillut teininä, kun liikunnanopettaja halusi tutustuttaa meitä eri lajeihin.
Se oli vaikeaa! Kokemus parinkymmenen vuoden takaa.
Mutta en ole ollut hyvä minigolffissakaan. :rolleyes:

Jäät kiinni lopulta, kun ohjain on sentin eri paikassa! Olehan tarkka!

Minä jouduin nyt ihan tunnustamaan tämän ääneen, koska piti jälkikasvulta kysyä neuvoa sen pelaamisessa.

Olen kerran kokeillut teininä, kun liikunnanopettaja halusi tutustuttaa meitä eri lajeihin.
Se oli vaikeaa! Kokemus parinkymmenen vuoden takaa.
Mutta en ole ollut hyvä minigolffissakaan. :rolleyes:

Mun pitäisi varmaan kokeilla ensin sitä minigolffia ja todeta ettei edes se sovi mulle niin voin jättää nämä haaveet golffaamisesta.:LOL:

Back
Ylös Bottom