Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmainen vinkki köyhältä: Isommat bussifirmat vaihtaa säännöllisesti akut jolloin saattaa olla vielä parikin vuotta käyttöikää jäljellä.
Kylläpä kyllä, soitin ja taitaa löytyä pari 180Aahoota hintaan nolla euroa.Tulipa tuosta mieleen, että omallakin työpaikalla taitaa huoltosopimusvehkeissä akut vaihtua jollain tietyllä aikavälillä oli vikaa tai ei.
Pitääpä soitella tutulle huoltojumalalle.
Jäät kiinni lopulta, kun ohjain on sentin eri paikassa! Olehan tarkka!Pelasin äsken salaa Fortnitea. Pitää varmaan huomennakin illalla pelata sitä salaa.
Minä haluaisin kokeill golffia! Oliskohan se kuinka pitkästyttävää?
Hassu miten tässä alkaa loppuviikkoa kohden piristymään oikein, kun tietää että pian ne vapaat koittaa! Perjantai tosin pilattu iltavuorolla mutta noh, eiköhän siitä selvitä.
Onks tää koodinimi tolle metaa peräsuoleen hommalle? En oikein pysy kartalla näissä muotivillityksissä.Sama juttu! Huomiselle ja koko viikonlopulle on suunnitteilla kaikkea mukavaa. Lauantaina mökille saunomaan äijäporukalla.
Olen kerran kokeillut teininä, kun liikunnanopettaja halusi tutustuttaa meitä eri lajeihin.Minä haluaisin kokeill golffia! Oliskohan se kuinka pitkästyttävää?

Onks tää koodinimi tolle metaa peräsuoleen hommalle? En oikein pysy kartalla näissä muotivillityksissä.
Jäät kiinni lopulta, kun ohjain on sentin eri paikassa! Olehan tarkka!
Olen kerran kokeillut teininä, kun liikunnanopettaja halusi tutustuttaa meitä eri lajeihin.
Se oli vaikeaa! Kokemus parinkymmenen vuoden takaa.
Mutta en ole ollut hyvä minigolffissakaan.![]()
Minä jouduin nyt ihan tunnustamaan tämän ääneen, koska piti jälkikasvulta kysyä neuvoa sen pelaamisessa.