Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä nyt hitto liho ettei mystinen 20kg tasapaino horju!69,5 tänä aamuna, tahdon lihota!
Älä nyt hitto liho ettei mystinen 20kg tasapaino horju!
Älä nyt hitto liho ettei mystinen 20kg tasapaino horju!
YHÄ USEAMPI MIES AJELEE JA VALKAISEE PEPPUNSA!
Täytyy kyllä myöntää, että tulee sillon tällön ajeltua perse.
. Sinänsä koko homman ei pitäisi sen kummemmin edes kuulua minulle, mutta jonnekin satunnaiseen suuntaanhan ne nakit aina tippuvat.Komia näky varmaan kun muuten karvat kun simpanssilla, sitten possun pinkki perse ja munat, kun kassitkin täytyy nykymuodin mukaan ajella.
Onko sulla tuohon tarkoitukseen joku erikoisvalmisteinen trimmeri?Täytyy kyllä myöntää, että tulee sillon tällön ajeltua perse.
Meillä reilu 40 kgAi kauhee! Mun pitää laihtua päälle 10kg, että meillä olis tommonen tasapaino. Nyt se on alle 10kg... koska olen fläsä![]()

Meillä reilu 40 kg
Mä oletan, että tässä tasapainossa on kyse osapuolten painoerosta eikä siitä, mihin itse viittaan läskin tasapainon tai vakiomäärän lailla, eli kun joku laihtuu esim. 20 kg, jonkun toisen on lihottava 20 kg. Tästä syystä väestöräjähdys aliravituissa kehitysmaissa selittää lihavuusepidemian länsimaissa: kun jossain on suuri määrä alipainoisia ihmisiä, toisaalle on synnyttävä vastaavasti lihavia.
E. jos ette usko, niin katsaus ihan lähipiiriinkin usein todistaa väitteeni oikeaksi: oletko koskaan huomannut, että jos itse tai joku muu laihtuu, niin aina joku toinen on vastaavasti lihonut? Niinpä.
Komia näky varmaan kun muuten karvat kun simpanssilla, sitten possun pinkki perse ja munat, kun kassitkin täytyy nykymuodin mukaan ajella.
Daiinako veti köniin ryöstöukkoa työmaalla?
Tästä syystä jäi voro tyhjin käsin.