Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saakutillinen matalapaine kallon sisällä.

Duunissa tuntee itsensä niin pirun tymäksi, salilla on heikko ja muuta elämää ei sitten olekkaan.

Lisäksi tuleva helle ketuttaa.

https://www.seiska.fi/Hotnow/Yha-useampi-mies-ajelee-ja-valkaisee-peppunsa/1133886
YHÄ USEAMPI MIES AJELEE JA VALKAISEE PEPPUNSA!

On kyllä sitkeä sissi tämä puonreijän valkaisu. On ja pysy pinnalla.

Itse kyllä tarkastan naiseni persereijän ettei vaan ole valkaistu. Sais kyllä lähteä mäkeen jos sen tekis. Itsekään en omaa ryppyäni kemikaaleilla pahoinpitelisi.

Täytyy kyllä myöntää, että tulee sillon tällön ajeltua perse. Noin hygieniasyistä. Siksi, että olen niin saatanan karvanen. Persevakokin on ajelemati niin paljon karvaa täynnä ettei mahdu paska läpi. Mukavaa on karvattomalla persevaolla tuuttaa iso paksu, proteiini-paska-ameeba pönttöö ja pyyhkäistä nätisti reunat pois.

Voisin vaihtaa alaa ja ruveta poliitikoksi. Ylitin juuri itseni ja selvisin melko kunnialla videoauditista aiheesta, josta en oikeasti ymmärrä mitään ja vielä englanniksi, vaikka en edes osaa englantia :oujee:. Sinänsä koko homman ei pitäisi sen kummemmin edes kuulua minulle, mutta jonnekin satunnaiseen suuntaanhan ne nakit aina tippuvat.

Komia näky varmaan kun muuten karvat kun simpanssilla, sitten possun pinkki perse ja munat, kun kassitkin täytyy nykymuodin mukaan ajella.
hamadryas-baboon-papio-hamadryas-pavians-nature-relationship-picture-id691504012

Ai kauhee! Mun pitää laihtua päälle 10kg, että meillä olis tommonen tasapaino. Nyt se on alle 10kg... koska olen fläsä :whistle:
Meillä reilu 40 kg :hyper:

Mä oletan, että tässä tasapainossa on kyse osapuolten painoerosta eikä siitä, mihin itse viittaan läskin tasapainon tai vakiomäärän lailla, eli kun joku laihtuu esim. 20 kg, jonkun toisen on lihottava 20 kg. Tästä syystä väestöräjähdys aliravituissa kehitysmaissa selittää lihavuusepidemian länsimaissa: kun jossain on suuri määrä alipainoisia ihmisiä, toisaalle on synnyttävä vastaavasti lihavia.

E. jos ette usko, niin katsaus ihan lähipiiriinkin usein todistaa väitteeni oikeaksi: oletko koskaan huomannut, että jos itse tai joku muu laihtuu, niin aina joku toinen on vastaavasti lihonut? Niinpä.

Meillä reilu 40 kg :hyper:

Mä oletan, että tässä tasapainossa on kyse osapuolten painoerosta eikä siitä, mihin itse viittaan läskin tasapainon tai vakiomäärän lailla, eli kun joku laihtuu esim. 20 kg, jonkun toisen on lihottava 20 kg. Tästä syystä väestöräjähdys aliravituissa kehitysmaissa selittää lihavuusepidemian länsimaissa: kun jossain on suuri määrä alipainoisia ihmisiä, toisaalle on synnyttävä vastaavasti lihavia.

E. jos ette usko, niin katsaus ihan lähipiiriinkin usein todistaa väitteeni oikeaksi: oletko koskaan huomannut, että jos itse tai joku muu laihtuu, niin aina joku toinen on vastaavasti lihonut? Niinpä.

Meillä menee serkun kanssa niin, että kun hän laihtuu niin minä lihon ja kun minä laihdun niin hän lihoo. Eli uskon täysin tuohon väitteeseen.

Komia näky varmaan kun muuten karvat kun simpanssilla, sitten possun pinkki perse ja munat, kun kassitkin täytyy nykymuodin mukaan ajella.

Eih, ei sillee. Persposkien ajelu olisi jo liioittelua. Ihan vaan porstua siitä oven ympäriltä. Se mikä jää poskien väliin.

Toki sekin voi näkyä esim uimahallissa kun uimalasit tippuu penkin taakse ja niitä konttii sieltä alaselkä alaspäin mutkalla. Mutta harvemmin.

Meillä 7 kg, ukko dieetillä ja mulla pari kiloa noussu dieetin jälkeen. :D Mies on mua pari senttiä lyhyempi.

Meillä painoero taitaa olla jotain 10 kg (?), pituusero n 7cm. Pituudella ei niin väliä, mutta kyllä mua joskus ärsyttää ajatus siitä, että sutaisen painossa miehen ohi.

Daiinako veti köniin ryöstöukkoa työmaalla?

Tästä syystä jäi voro tyhjin käsin.

Eii, en oo onneksi keskustan apteekeissa töissä. :D Mut kivasti ryöstöjä ollut nyt ilmassa...

Back
Ylös Bottom