Laardi
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä siinä onkin että vaikka hetero onkin niin nuo isot vehkeet on jotenkin mieltä kiihoittavia![]()
hehe
Hienoa! Päivitin jopa vippityteni nyt, joten minulle sopii laittaa yksärillä taas rivouksia, seksiehdotuksia, kyrvänkuvia, kysymyksiä tarjoamistani pankki- ja käännöspalveluista, kaljoittelukutsuja sekä haukkuja siitä miten uskomaton narttu olen!@Delgado kattellaan! Olisko mahd. yksärillä palata asiaan?
Nyt tänään vikana virallisena kesälomapäivänä vedettävä seitinohut ihan kotioloissa![]()
hehe
Päivitin jopa vippityteni nyt, joten minulle sopii laittaa yksärillä taas rivouksia, seksiehdotuksia, kyrvänkuvia, kysymyksiä tarjoamistani pankki- ja käännöspalveluista, kaljoittelukutsuja sekä haukkuja siitä miten uskomaton narttu olen!
Minä tykkään tosta ja eritoten Hardy vetää hyvin. Kaikki ei kylläkään tykkää.
Huoleton juoponelämä vois olla sun juttuPäivä terveellistä elämää sitten riitti tällä kertaa![]()
Minä tykkään tosta ja eritoten Hardy vetää hyvin. Kaikki ei kylläkään tykkää.
Kohtalaisen erikoinen kommentti Kaurismäki-faniltaMinä kyllä tykkäsin kans tuosta, mutta vokotti piti erittäin pitkäveteisenä.

Meillä on kissa mm. Kääntänyt pääkytkimen pois päältä ja näin pilannut jääkaapin sekä pakastearkun sisällöt, sillon ei naurattanut, mutta nyt naurattaa. Yksi tuhosi mun chilit, sekä varmaan sata ruusupuskaa, mitä mies mulle osti, tykkäsi myös tyhjennellä keittiön kaappeja öisin. Lisäksi kusi eteisen laminaatin piloille. Koira pissasi matolle, matto pestiin, eikä tehnyt muita tuhojaKissa hajotti lyhdyn parvekkeelta. :(((((( Pari päivää sitten sama kissa kirjaimellisesti räjäytti ruusubegonian. :((((( Olen niin kiukkuinen, että tekisi mieli heittää vihaisesti nippu kyniä Saksan kartan päälle!